Rabu, 22 September 2010

mY nursing pillow

saLam~

td dpt call dr transporter ty pasal jalan nk p sg merab. aku ingat nk p site sg merab tp umah aku sebenarnya. haha. org tu nk hantar barang yg aku beli iaitu nursing pillow cam apa yg aku bitau last entry. dh dia xkenal so aku soh hantar kat ofis je. nursing pillow ni aku beli kat mylittleboss. pic dar mylittlebos..
full body nursing pillow

nape pillow ni wat aku tertarik?? haha sbb skang aku susah nk tdo. xselesa perot ni. skang duk guna bantal pelok je wat sandar kat perot. pastu sebulan 2 lepas aku ada tgk movie apa ntah yg jennifer lopez blakon peknen tu. dia kan ada guna bantal cam ni. cam best je dia tdo tu yg buat aku rasa nk jadik cam jenny gak wakaka. tp ini malam boleh ngetes. best ke x. ke baik khabar je dari rupe haha. aku beli kaler ijo.. sebab ape x beli pink?? sebab aku pk ni tuk long term gak la kan. *kalo pjg usia pillow nih* aku pk kalo dpt baby boy lak xkan nk guna kaler pink.. cian baby aku jadik gegel hahaha. berfikir d luar kotak betol!


haaa ni aku punyer

*tp aku rasa cam xde maknanyer nk guna long term. haha*

piEcEs of mE~

3 ulasan:

  1. waa sebelum ni cari cam x jumpa. xpela dh nk beranak dh pun hehe

    BalasPadam
  2. wah..dah lama x jenguk sini..dah pregnant rupanya..congratz.. hehe =)

    BalasPadam
  3. puan nadxoxo~

    hehe xpe..dh beranak pon leh guna gak lagi

    cc~
    tula adik kt ni bz sgt nk jenguk blog kt hehe..

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular