Khamis, 19 Ogos 2010

parenthood expo 2010

saLam~

parenthood expo 2010
20-22 aug 2010
level 3, midvalley exhibition centre

xdpt nk p pon sbb sok pagi2 bute aku ngan incik somi dh nk terbang balik ganu ler.. kalo dpt p kan best dpt le cuci mata yg dh kelabu ni. xpele xde rezeki nk wat cane kan..

skang aku dserang selsema..tension. bile selsema je kepala mst pusing. huh. tp kuatkan semangat jugak tuk bpuasa. smalam aku telan gak sebijik ubat selsema. huhu semalam bibik tanya lagik nk makan ape? kot2 ada mengidam tyme pose nih..haha aku jwb xde mengidam pape pon bik :p padahal teingin je nk makan nasi kukus ngan ayam panas2 tu. gegege sabau2..nk p param pon sbnrnya xde kuase. laki aku pon malas nk p lagilah aku ni.huhu.tunggu balik ganu jela. boleh paksa adik @ abang aku p beli haha.

skang dh 24weeks.. perot makin kenyang nampak. nk tunduk pon semakin sukar skang. n 1 lagik aku pelik betol bila aku mengiring je mst geli geleman perot kena peha.. kanan ke kiri ke sama je. incik somi aku kata kaki @ tangan dia tkepit kot. haha. tp skang bile kena tendang je mmg geli yg amat. huhu baby ni nakal la ;o)

piEcEs of mE~

2 ulasan:

  1. salam

    geli geleman? hehe.. senyum je saya baca..

    BalasPadam
  2. rashid~

    hehe geli geleman..:O)

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular