Khamis, 7 Januari 2010

updated : pertukaran makeup ;(

huhu. sgt sedey sbb aku kena tukar tukang makeup aku tuk tyme kenduri. yg plg sedey sume yg len aku call dh penuh n yg blagak pun ada! naseb la ko muke. punyer la aku carik satu2 kat blog bride-to-be..kot2 ada d best suggestion. aku jumpa chomel. tukang makeup misha omar kot.byk je pic misha kat blog tuh. senyum kembali ;o)

.until.hEr.drEam.comE.truE.

3 ulasan:

  1. yang, okla tu chomel.kalao nak backup lagi kasitau ai ek.

    BalasPadam
  2. Hi awak! try tgk http://madamhana.blogspot.com/ tunang hari tu saya guna k.hana ni... tgk schedule die pn free lg 27 feb tu... mana ler tau kalo awak b'kenan.. :)

    BalasPadam
  3. nahwal~

    hehe..harap2 comel la nnt. thanx dear!

    bungakristal~
    hye..ala i dh book chomel. tula smlam pun tiar mula2 xleh pastu boleh plak..sbb dh byr deposit xleh tukar dh la..huhu

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular