Ahad, 3 Januari 2010

choc

saLam~

hehe. entry tuk new year tadakkk..sbb malasss!

semalam 020110.. aku p kelas asas coklat. ekeke. ni penangan dr choc yg aku bg kat incik bintang. best! aku belajar kat browniss. last week aku duk sebok search kat mana yg ada wat kelas ni. mula2nya dia xde wat kelas tuk 2.1 tp pas aku ty xnk ke wat 2.1, dia cuba. n then dia sms kelas akan ada...weeeehuuuuuuuuu. terus aku bayar ekeke. even incik bintang agak marah sbb buang masa n buang duit kat situ dari buang masa n buang duit kat our wed..haha.

so, aku dh le xbape familiar area desa melawati. pernah la p sana sbb makcik aku duk taman melawati. tp aku xtau la pulak area tu sama..hehe. aku kuar agak awal la kan takut sesat barat ke hape.. tp naseb bek aku selamat sampai gak..huhu. kelas sepatutnya start kul 10am tp 1030am baru start sb sorg tu dtg lambat..sesat katanya. n kelas abes kul 330pm youuuu. asalnya patut abes 2pm je.huhu.

skang aku dh tau cane nk wat choc. n amat senang sebenarnya kawan2..heheeee. so, ni yg dpt aku wat balik.. best!


ni la hasil yg aku dapat..tp ada gak yg kawan2 len buat. tukar2 hehee


piEcEs of mE~

9 ulasan:

  1. 1. kalau takut sesat, pakailah GPS.
    2. kita jv buka kilang coklat nak ? saya jadi foodtester, boleh?

    BalasPadam
  2. Abisss aaa dia dah tau wat cokelat..lepas ni hari2 aaa dia buat makanan berasaskan cokelat...pagi ptg siang malam menu cokelat je...wohohoh...

    BalasPadam
  3. al-lavendari~
    saya nk jawab komen no 2 je leh x...
    hehe..boleh gak bos..tp sape nk bg modal?ekeke

    bekokchobong~
    wahahhaa abes la sape yg jadik mangsa gue..coklat owh coklat hehe

    BalasPadam
  4. wah..how sweet...nak belajar ngan fatin la, boleh??hehhee

    BalasPadam
  5. alifah@along~

    boleh2..hehe jom long kita men masak2 choc ni heheh

    BalasPadam
  6. alah bestnye dpt bljr buat choc.. kat jb ni tak byk kelas..

    BalasPadam
  7. maya amir~

    mmg best!.ilang tension ekeke. dtg la kl amek klas tu kalo minat.student dorg pun ada dr miri tau!semangat ;o)

    BalasPadam
  8. fatin g tau r cane nk buat ni?? hehe.. menraik n tetrik loor.. nk mintak cikit

    BalasPadam
  9. hani~
    hehe nk soh wat demo kat sini ke? ekeke

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular