Ahad, 3 Januari 2010

bunga pahar

bunga pahar
.
xdak idea
.
huh
.
.
.
owh bunga pahar

.until.hEr.drEam.comE.truE.

9 ulasan:

  1. yang i pon takda idea . blur sesangat!! huhu

    BalasPadam
  2. nahwal~

    tula..mmg blur.. yg ada sume xde kaler yg bkenan. mintak wat ikut kaler xdpt lak. skurang2nya nk kena tempah 1000 pcs! huh...

    td dh p antar baju kat abg halim tu...ekekeke

    BalasPadam
  3. fatrina...cepat cari! heheeh! adela byk kat kedai brg2 pengantin. Nilai3 pun byk choice jgak!

    BalasPadam
  4. link kamu gak k!

    teringin nak diy bunga dip..tp tak stat2 pon g..buku dah beli..hee..

    BalasPadam
  5. miss F~
    dh p nilai 3 ritu tp dorg xnk wat yg len ikut kaler kt nk huhu..min 1000 pcs..

    faratul~
    try la diy bunga dip tu..tp i xminat la huhu

    BalasPadam
  6. dah anta baju kat abang halim? eeee, awak ada datang kedai abang halim hari ahad ek? kita ada lalu, nampak macam ada orang, pastu kita lambai abang halim,abang halim lambai balik. entah2 dalam tu awak tak? haha. awak sebot nama kita tak? abang halim tu jiran mak kita dulu. hihihih. tak sabar nak tengok! abang halim baik tau! pandai2 la bodek hehehehe...

    buat bunge telur 1000 ke? mak ai! kita haritu jumper satu bunga telur tu, santek ko! bunga goyang nama dia, ala2 melayu klasik. haha. tak ingat dah mana link. uhu..

    buat in 2 shades pon cantek yang. =). u kan manyak shades of purple and pink.

    BalasPadam
  7. nahwal~
    aah dh p antar..b4 p dh call tp abg halim x pick up. pastu terus terjah je..kebetulan ada org kat kedai tu..lama tu tunggu kat luar..hehe. ada sebut tp dia ingat2 lupa..

    bunga pahar tu nk sikit jela kan tp ntah dorg xnk wat lak..kena carik kedai yg amek tempahan tuk qty sikit lak..huhu

    BalasPadam
  8. ok kan dia? awat buat untuk nikah kan? ke sanding?

    kita nak kasi telor je la time sanding. haha. ala2 eater egg lukis smiley face. haha.

    BalasPadam
  9. nahwal~
    aah try tu ok gak la..baju nikah je..

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular