Sabtu, 12 Disember 2009

updated : pelamin+dewan+borang nikah+gelang

sila maklum ye. entry ni adalah entry tertunda. ekeke. pening aku pk kan pasal kawen ni. xde masa tol nk mengapdet blog ni. checklist pun berterabur lagik. seperti yg aku dh bitau last entry..raya aji baru ni aku pulang awal tuk bereskan mana yg patut. so tcapai jugak walaupun bukan 100% yer..sedih.

1.pelamin
aku p book kat zol mempelai. aku kenal zol mempelai dr kawan adik aku sbb tyme kakak dia kawen, dia guna khidmat zol mempelai n dia adalah 1st customer yg tbesar merujuk kepada staff kat zol mempelai tu sdr. then, aku baca kat blog SHE jugak gunakan khidmat zol mempelai. then, aku ada jugak tanya kat akak yg bakal makeup aku nnt kat mana best. so dia pun bitau kat zol mempelai ni. dh le nk carik kedai tu pusing 2x seb bek jumpa ;o). deposit paid tp still xde design @ kata putus tuk amek pakej ke x. pening!

2.dewan
aku x sempat nk p tgk dewan satu2. tp mummy n daddy dh book dewan tp aku xsure sbb xtgk lagik keadaan dalam tu cane.

3.borang nikah
aku soh daddy amek borang nikah tp borang HIV lak xde.huhu.

4.gelang
dh dapat gelang itu. dgn suka2 hati nya aku p amek yg 2x ganda harganya..ekekkee.

itu je yg mampu aku buat sbb hari raya aji tu aku demam n terpaksa +2 hari lagik mc..huhu



.until.hEr.drEam.comE.truE.

5 ulasan:

  1. i pong dah g book tarikh kat zol..tp x jumpa lg abg zol...g kedai dia xde...

    BalasPadam
  2. byk choice ke kt zol mempelai?

    BalasPadam
  3. naja~

    erm..choice tu ada la..n leh bg idea sdr gak ;o)

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular