Isnin, 12 Oktober 2009

semalam

saLam~

semalam 11.10.09 *santeek kan tarikh ni* aku telah p ke jalan tar dgn secara x sengaja. hehe. mmg xplan pun nk p sana. tp semata2 nk carik selendang n dsebabkan adik aku telah meracun pkran aku yg kat sana murah, so aku pun meracun incik bintang lak bila dia tanya nk mana. n jugak incik bintang nk p carik kain tuk baju nikah skali. dh ada kat situ semestinya singgah la dulu gulatis. misi masing2 dh tcapai. ingatkan pastu terus je nk jenguk2 kat sogo tp malas giler la plak nk nek sogo tuh. so kitorg decide balik jela. tp xdela balik pun. singgah berjaya times square n layan movie dulu. citer papadom yg tersangat best ok. thumbs up for papadom! rasa x rugi ar even seat yg aku duduk agak sadis ye. dh le ada org carik seat x jumpa sbb tsalah tiket. tula byk sgt movie yg tgk *wink* huhu. sesapa yg ada byk masa berfoya2 tu p la tgk papadom. xrugi ok tp bg mereka2 yg berfikiran lurus+xde perasaan xyah la tgk kot. wakakaaaaaa

*hari ini x sama semalam


piEcEs of mE~

3 ulasan:

  1. pakcik tengok cerita papadom tu bila main kat tv dahun depan je la!

    BalasPadam
  2. Best ke citer papadom tu ? Kak tie dah lama tak tengok wayang.

    BalasPadam
  3. al-lavendari~

    ala bos beli la cd ke xpun tgk kat astro movie mst ada nnt ekeke

    tie~

    best kaktie...lawak giler..

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular