Selasa, 20 Oktober 2009

org x kaco idup ko..ko xyah susah2 nk kaco idup org!

saLam~

haha. marah nampak! quote aku kat ym. mmg aku tgh marah. sbb aku xde kaco idup org len tp suka2 lak petik api kemarahan aku! aku langsung xde nk hirau ko tertonggeng ke terbalik ke terhumban ke apa2 lagik yg jahanam ar. so ko xyah kaco apa aku nk buat. apa yg aku buat langsung xde effect kat ko ok! keje aku keje aku n keje ko keje ko! so xyah nk ngade2 nk perli aku pehtu wat muka xbsalah. selama ko buat macam2 aku langsung xde amek kisah. selama ko bukak warung kopi ade aku nyebok?? tp ko mmg kemas la kan bab2 mengadu. mmg A++ beb! superb! bak kata sri.."hakikat" *sri,pjm kata2 u ek hehe*

aku mmg pelik nape org suka sgt carik gaduh ngan aku. jeles x bertempat. kalo rasa ko sume xberkemampuan dalam sume hal.. senyap jela. @ pun ko ubah sket cara pemikiran tu. ko copy paste je apa yg ko rasa ko jeles ngan apa yg aku buat ngan apa yg aku dapat ngan apa yg aku ada. so simple kan?? tu kalo ko tergamak nk jadik penyamun lam diam ar. aku dh cukup baik duk diam2 langsung x usik ko. tp ko xabes2 la nk buat aku marah. dari awal smpai la skang. kalo aku nk hamun dpn muka mmg boleh sgt. xde halangan langsung. direct je leh bagi tp aku pk waras lagik. cam aku pernah kata sebelum ni la 'petik2 terus nyala'. selama ni ko petik aku hembus je. no hal. sbb hal kecik je n aku aku pk.. ala kawan2 seperjuangan tp aku pun letih nk hembus beb. tu seb bek aku aku x terus nyala kan?? sbb aku xtau nk gaduh. kena tuntut ilmu dulu pada yg pakar kot wakakaka. menggigil2 x sabar aku nih nk wat entry ni. tahan je dari pagi tadi wahahhaha.

*jangan ada yang terkujat dah la ek ;o)

piEcEs of mE~

7 ulasan:

  1. ermm.. marah teramat nampak fatrina.

    marahlah.. lepaskan segalanya. moga selepas ini fatrina akan rasa tenang..

    BalasPadam
  2. kekadang ada org mmg suka memain kaco2..takde kjer lain la tue..

    BalasPadam
  3. sabar fatin...klau nk belaja cara nk gaduh...meh belajar ngan i hehehe

    BalasPadam
  4. rashid~

    aah cikgu.mmg marah.marah teramat sgt. rasa cam eiii xtau nk cakap apa la cikgu.harap2 Allah ampunkan dosa saya nih. huhu

    sahromnasrudin~
    mmg xde koje nk men kaco2 lak.nk kaco2 p usik budak2 la..neway thanx singgah mengomen blog ni.

    an~
    haha. xleh an.tgu baby kuar dulu baru nk p menuntut ekeke

    BalasPadam
  5. dah terlepas apa terlekat di kerongkong. jangan simpan2, hamburkan. walaupun saya masih tak tahu hujung pangkal pokok persoalan.
    luahkan apa yang terbuku. kalau tidak nanti dia makan dalam. lagi bahaya.

    BalasPadam
  6. huhuhu...ganah eh org cabang 3 nih...lama x makang kepok lekor ke tu..hahaha

    BalasPadam
  7. al-lavendari~
    mmg dh terlepas tp tsekat lagik.haha. tula boss duk pendam jadik gilos nnt ekeke

    rizal~
    waahhahaa tu ar pasal ni pasal lama xjamoh kepok lekor la nih wahaha

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular