Khamis, 22 Oktober 2009

hari ini dalam sejarah

saLam~

wahh! rini ari yg betol2 mencabar tahap minda aku weh. dgn beban keje yg semakin bertambah. bukan semakin berkurang ok! dan yg aku betol2 jadik x waras bila statement ni kuar 'eh byk keje ea??i xnmpak lagi workload tu' adei cam *#$& je! sampai 1 keje pun xjadik sbb 1 hal nih. n yg best kena start dr awal. huhu. keje giler. betapa geram+marah+sedih sampai menitik air mata aku rini. bukan sekali tp 2 kali tau. huhu. yang aku bengang tyme awal xnk involve. ckp xtau. ckp itu ckp ini. bila ty jawab eh pening la. tp at last komen bagus punyer. mendidih je. sampaikn sume team aku down giler2 dh. dh le aku nyer pc rosak lak dr semalam. huhu. naseb ko la labuuuu. huhu.

*bila badak berbaju cicak...



piEcEs of mE~

5 ulasan:

  1. ni dah kes berat ni..kesian fatin...banyakkan bersabar...utk kurangkan stress, solat dhuha...ok!!

    BalasPadam
  2. siapakah dia gerangan orangnya yang buat anda sampai menangis tu ? budak baik macam ini pun dia sampai hati buat macam tu ! ciss ... bedebah sungguh !

    BalasPadam
  3. sabar..setiap perjalanan yang panjang bermula dengan satu langkah..untuk emmbina sebuah rumah banglo yang besar, bermula dengan sebiji bata..maka, mulakanlah kerja awak satu per satu ya..jangan kalut

    BalasPadam
  4. basedokretibase~
    sape cicak???haha

    alifah~
    berat nanang doh longg

    al-lavendari~
    gerangannya adalah tutttttt..hehe

    sahromnasruddin~
    tenkiu..tgh bsabar ;o)

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular