Khamis, 3 September 2009

aku dan dia =)

saLam~

ptg td aku p sacc mall sbb incik bintang nk beli sumthing kat mummy n daddy n aku pun nk beli sumthing kat mam n baba. so, kami terus menuju ke gulatis tu beli kain. dh siap borong, still awal lagik. incik bintang ty nk bukak kat mana. aku mcm biasa ikut la mana2. hehe. mulanya aku ajak bukak kat len je sbb aku xtau sgt kat sacc tuh. tp bila dh solat asar cam takut xsempat je. so aku bg le cadangan makan kat d palma cafe. huhu. p la kami ke sana nk reserved tmpt dulu. kendian p le putar2 sacc n pkns. dh kul 7pm baru la masuk cafe tuh. bila aku ajak p amek makan leh lak incik bintang ckp rilek ar dulu. kesudahannya.. kena la beratur pjg n org dh azan still duk beratur. so moral of d story incik bintang?? dh le lambat kan..bila makan.. adei.. berbaloi-baloi le ngan harga tuh. huh. dulu aku penah bukak pose kat situ skali. tp ok je makanan tuh. kot2 org xpose kot masak haha. pape pn syukur la kan dpt gak telan makanan bbanding mereka2 yg langsung xdpt makan.huhu.

*sri melayu udah..ciken hartz (eh betol ke? ekeke) udah.. thai thai udah.. d palma udah.. pasni mana lak? =)

piEcEs of mE~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular