Jumaat, 7 Ogos 2009

phewitttttttt =)

saLam~

fuhhhh lama tol tiada pengapdetangg..hehe. nk kata bz..boleh tahan la. tp more kpd xde mood tuk jadik blog ni jadik tumpuan ramai wakaka. tp tetibe smgt nk bercerita tu dtg. ni sbb on d way aku p ofis pepagi buta *skang department aku diwajibkan dtg kul 8am ok..*, aku dengar cam biasa hotchat pasal perubahan dulu n skang. hoho. mcm2 citer la kuar. yg best yg lucu yg sedih sume ada. cam rojak jadik. yg ada tu bkawan bcinta kemain lama tup2 bpisah.. nk wat cane kan? dh xde jodoh. tp tetiba aku leh terpikir.. sdgkan dorang yg btahun2 kenal bcinta pon xtau lagik perangai masing2..tp yg langsung xkenal boleh mdabik dada bcerita tanpa segan silu org tu gini org tu gitu. *sengih* salah plak tuh *senyum* lagik skali..nk wat cane kan.. dah takdir masing2 lahir ke dunia ngan perangai gitu. so, hadam jela. tp kalo ada saki baki tu..bawak2 la berubah. peringatan tuk diri aku gak =)

so, aku rasa setakat tu jela pengapdetan aku malam ni. ekekeeee

piEcEs of mE~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular