Rabu, 22 Julai 2009

obsessEd!

saLam~

obsessed..semalam aku ngan incik bintang p tgk obsessed kat sunway pyramid. hohoho. mmg gilos ar citer ni. sanggup buat apa saje sbb nk kat laki org tuh. dh le laki org kalo pakwe org xpe lagik ekekee.. *tingat citer itu* nk wat cane kan..bila dh mental gitu la jadiknya. sape2 yg rasa ada gangguan mental, sila lah tgk citer ni yer. besstttttt. kot2 la pas tgk citer ni leh jadik insaf. aku mmg insaf la tp dh lama ar aku insaf xnk dekat ngan laki org ke pakwe org ke..huhu *mintak ampun kat awek tuh* mulakan harimu dengan senyuman =)


*yeayyy aku dpt cuti yessss!

piEcEs of mE~

2 ulasan:

  1. kisah dolu dolu tu takyah ler nak igt2 lagi...doakan dorg bahgia dpt anak comel2 lagi bagus...i kan single lagik...huhuhuhu

    BalasPadam
  2. jiang~
    hahahaa..xde kisah dolu2 xdela kisah skang kann? kan???

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular