Ahad, 10 Mei 2009

kaler

as aku mentioned b4. aku teruja tgk kaler wild lavendaria. n sume adik2 aku pun suka ngan kaler tuh. hehe.. i likeeeeeeeeeeeeeeeee. then, last week aku pg jusco bukit tinggi ngan incik bintang. aku tgk 1 kedai kek nama lavender. tyme tu dorang buat promotion tuk mother's day. aku pon bitau yg aku nk wat kaler tuh. putih+purple+lavender @ sumthing like lite pink+purple+putih. td kami pegi lagi ke sana n mmg akan lalu gak kat kedai tuh... n lagik skali aku bitau incik bintang aku suka kaler tu.hehe *gelojoh kan?* tp kan.. byk gak blog bride to be yg aku masuk pilih kaler nih. huh. tp mayb aku tukar lagik kaler tu mana tau kan...? sebelum ni aku nk wat kaler merah+putih. tp tgk cam x seswai je akakaka.. xpe.. still early to decide my best theme kaler. *wink*

.until.hEr.drEam.comE.truE.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular