Sabtu, 9 Mei 2009

+bintangku+

-bintangku-


'...bintang2 berkelipan.. hanya 1 menusuk pandang...'


finally.. dia yg berjaya menambat hati aku yg dh banyak kali kecewa. aku rasa dia amat istimewa sebab kami mengalami naseb yg sama.. akakkaa.. lucu plak rasanya.. menjadi mangsa kehausan kasih sayang org len.. huhu. mmg sbelum ni aku dh nekad.. dgn bantuan dari NYA.. insyaallah aku menerima jodoh itu walaupun masa tu singkat je.. n alhamdulillah hati aku cair jugak untuk menerimanya. kaseh org yg pertama aku bitau yg aku dh memilih incik bintang. tp aku segan nk bitau encik u.. huhu sory encik u. dulu aku kemain lagik xnk couple. nk terus kawen.. wakakaa.. at last, sume jadik len.. xterus kawen gak pon..

neway, aku harap sume dpt doakan yg terbaik untuk aku n incik bintang selama2nya. terlalu banyak kebaikan yg aku dapat darinya. itulah hikmah dsebalik kesedihan aku dulu. xkan aku lupa sesaat pun kesedihan itu yg telah jadikan aku selemah2 org dan sehina2 org di bumi ini. aku percaya setiap apa yg terjadik ada hikmahnya & ada balasannya. mayb aku pernah membuat sesuatu yg patut aku dibalas begitu kan? n aku tau Allah syg aku.


thanx bintangku..


.until.her.dream.come.true.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular