Selasa, 21 April 2009

bErita sEdih~

saLam~

sob sob sob... sedeynyerrrrrrrrrr.. huhu.. misi aku mengenenkan mrnazri kat ofismate aku terpaksa terputus d tgh jalan... *ewah2 ayat tuh* td aku bertembung ngan dak tuh pas ada party tuk bhg pembangunan.. dia ty mana gambar? haha so aku p la tempat dia nk bukak fs sbb kat aku xleh bukak.. tp sbnarnya dh dpt lak.. aku xtau nape boleh lak.. huhu.. tetibe dia ckp kalau ha*** tau mampus ni" erkkk... aku ty dh berpunya ke? sape? dia pon tunjuk la org tuh.. hoho ofismate aku gak.. bcinta satu ofis rupenyer... hahhaa tingat memory lama.. dh tu tunjuk mrnazri kat dia.. hehehe *mintak ampun mrnazri* xpe mrnazri.. nnt meng'google' lagik kat level len.. hohooo..

yg xtahan tu.. encik u sebok gak nk soh carik... kuota dh penuh tp tuk waiting list katanya.. aku ty ar sape dia nk rejek.. x agak2 dia jawab aku ler.. sbb aku tuuuutttttttttttt taun depan katanya.. hohoho sedey nyer... yg plg best tuh.. nk soh incik bintang bermadu ngan dia tuh... wahahhahaa... lawak gilos.. *sume ini hanyalah gurauan, tiada kena mengena yg hidup @ yg mati*

piEcEs of mE~

3 ulasan:

  1. nak bermadu ek?? haaa ok gak tu...bleh la threesome...kohkohkoh

    BalasPadam
  2. Isk isk isk...sob sob sob...srooottttt........sedih giler nih (sambil menongkat dagu sebelah tgn atas meja)....wahahaha......sudahhh!!!rentikan ler...tak payah cari lagi....awk lansung tiada bakat dlm bisness agensi mencari jodoh ni.....awk cuba try bukak bisness meniup belon lak...mesti berjaya...(sambil menunjuk ke aras pipi awk dan menekan-nekannya menggunakan ranting kayu)...wakakaka...

    P/s : Rasanya inilah komen yg paling kejam pernah ku lontarkan sepanjang alam ber'blogging' ini...Semoga komen ini di 'approve'...wohohoh

    BalasPadam
  3. jiang~
    huhu

    kreator~
    ewah2..pjg gilos komen ye.. xagak2 nk pecah pp gue yer.. siap ko!

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular