Ahad, 19 April 2009

+aku+

saLam~

huhu... weekend ni aku xkuar p mana2.. baik nya aku.. wahaha.. mummy+esoh+don+abg p bukit tgi pun aku xikut.. sebab ape?? sbb ada kurap kat muka akuuuuuuuuuuu! xpe2.. demi nk nampak cam budak2 so aku terpaksa la bkorban dulu... wakakkaa.. incik bintang yg syor aku pakai.. dah alang2 dia bg jek.. so aku belasah je ar.. tgk muka aku jadik cam baby x? baby face hohoho..

so, ptg2 gini aku xde keje pon.. duk godek2 blog aku. sambil2 ym.. balas dendam tuk weekdays nyer... hahhaaha.. tibe2 rini mr nazri tegur aku.. dh lama gilos aku x ym ngan dia.. huhu.. n yg kelakornyer.. dia bitau yg dia tau yg abg dia incik gabanz n akak ipar dia vagg ada blog. masing2 wat cam xtau je.. padahal masing2 dh kantoi.. pendam je hahahaaa.. aku ada rahsia pasal dia n gabanz... wakakakaa.. dirahsiakan demi kesihatan sume... hohoho.. sempat lagik dia ty ada x awek kat ofis aku.. hahaaa.. ada2. nnt aku rekemen sorg.. dak ganu gak tuh... alahai comelnye korang berdua nnt.. kalo jadik aku nk jadik pengapit korang tau nazri... wahahhaaa *wink2*

sorg lagik dak sama blajar ngan aku kat uitm.. namanya biarla rahsia *wink* actly, tyme aku baru keje dia penah luahkan isi hati dia kat aku... tyme tuh aku jual mahal.. sgt2 la mahal.. ye ar aku kan setia orgnya... hahahaa silalah muntah wakaka.. cian dia.. huhu.. tp at last masing2 dh ada yg teristimewa gak.. tula jodoh xde kan..huhu.. bercinta bagai nk rak pon dh jodoh dh xde.. nk wat cane... usaha tgi mana pon xde guna kan.. huhu.. *tol ke??* kalo kami ym sure ckp pasal future wife dia n dia akan kata 'dah fatin jual mahal sgt dulu' hohoho asyik terkena je aku nih.. kalo dr cite dia kat aku dia penah ada 1st love tp sbb org tu pun jual mahal.. last2 baru ngaku.. tp dh xde makna.. org dh berpunye ok... huhu..

n d last one, xlen xbukan incik bintang ler.. tp aku maleh nk ceting ngan dia.. bior dia. asyik tersasul maleh aku nk layan... wakakaaa...

sekian.. wassalam~
piEcEs of mE

9 ulasan:

  1. hoho...cinta lama tu biar brlalu...ho

    panau ke kurap?kurap jarang seh kat muka..huhu...jangan samakan ubat kurap ngan ubat panau~

    ke jerawat besar tapi tak nak sebut?nges3~

    BalasPadam
  2. Erk...apakah rahsia tersebut?adakah gaban telah bertukar menjadi ninja turtle?atau adakah adik gaban rupanya seorang Kesatria Baja Hitam...sama2 kita saksikan episod seterusnya yg pasti mendebarkan.....

    P/s:Huh..ntah apa rahsia pun aku tak tau...bikin suspension jerk....

    BalasPadam
  3. sayyid~
    betol2.. ini bukan dugaan.. heheee..kurap kakakaa.. kalo jerawat xpe xmalu pon.. ada obat ke doc to be nih?

    kreator~
    hahaaa..nnt report kat gaban rahsia tuh baru tau...lalallaa

    BalasPadam
  4. kurap kat muka..eee biar betul ni?? camana tu ek?

    ooo selalu godek blog ek fatrina. Padanlah makin cantik je blog ni..

    BalasPadam
  5. rashid~
    hukhuk kurap kot.. hehe.. dh xde keje.. godek blog jela tau..hoho

    BalasPadam
  6. tak keluar jalan2 pun hepi jugak kan cik fatrina..layan blog pun best apa hehehe

    BalasPadam
  7. hoho..kalau kurap ubat dia makan ubat griseofulvin 500g..sehari sekali sebelum tido

    then kalau nak cream leh pakai krim mikomazol atau yang kuat skit klotrimazol...aa..gi farmasi tanya ubat cream untuk ring worm atau tinea..syd tak tau jenama ubat tersebut kat malaysia..yang ada zol-zol tu nama ubat..bukan brand..huu

    tapikan..huhu..kat muka cam takde kurap...mungkin panau yang baru nak jd..hehe..cuba check ke doktor kulit..

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. cintacukelat~
    aah..bestttttttttttt sgt hehe

    sayyid~
    woooo... huhu nnt try p klinik hehe

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular