Isnin, 9 Mac 2009

yuhuuuuuuuuu~

saLam~

yuhuuuuuuuuu... skang aku berada di lokasi paling best dsamping org yg tcinta sambil menunggu detik istimewa... wakkaka.. aku telah membuat keputusan tuk bercuti selama seminggu sebelum aku dikerah keringat di KDN lak *ayat poyo sentiasa* mula2 aku ingat nk stay kat putra heights je sambil mengasah bakat aku buat kek ke cupcakes ke ape2 jela.. tp dsebabkan mummy dh majuk aku xnk balik tpaksa la aku balik gak... adei susah bonar kan...? huhu so, skang aku tgh2 pk adakah aku akan menambah berat badan @ menurunkan badan selama seminggu aku duk ngan mummy n daddy nih... sabo jela.. on d way balik smlam pon daddy dh singgah makan aje.. xkan nk sia2 kan makanan tu kan?wakaka

actly, dis weekend aku nk g wedding seseorg yg aku langsung xkenal.. hehe.. cano la nnt ye.. adakah terkujat seseorg itu? hoho... dan aku xsabar nk pegi amek bintangku kat epot sabtu nnt... sure tgk cuak skang kan? nk mengadap raja n permaisuri katakan... wahahhaa... lek ar... wat cam biasa je.. hhahaha ayat sedapkan hati aku je sbb nnt turn aku lak mengadap... hohoho... aku yg dh pucat xde darah lagik rasanya... huhu.. wait n see jela yer....


piEcEs of mE~

1 ulasan:

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular