Isnin, 30 Mac 2009

edisi tErtunggak 1

saLam~

edisi tertunggak... lawatan cik kiah...

korang ada sokong earth hour x??? aku 1st tym dgr kat radio pasal earth hour tuh ngan semangat berkobar dh sign up n nk padam lampu tyme tuh lagik.. betapa bsemangat aku ni... alih2 tsilap set date lak dah.. huhu.. dsebabkan aku dh pospone tuk mengadap my future dot dot dot

sharian aku berlakon wat2 tenang je.. huhu padahal lam ati rasa nk cabut letak lam peti ais je jantung ati bagai nih.. huhu.. dh sampai masa nk pjak kaki kat umah tu lagik la.. bderau je rasa.. dahle muka aku tyme tuh tgh mengalami proses bsalin kulit... cessss.. mengong tol la.. tp apa2 pun.. aku wat2 ok jela.. hahhaaa.. even au rasa aku senyap je kat sana.. rasa cam mulut ni ada gam je.. huhu.. tp aku mmg ar pemalu orgnya.. kalo ngan org yg xkenal mmg slow la nk warm up.. tp kalo dh kenal lama... haaaaaaaaa siap la ko.. huhu.. xpela kalo korang nk kutuk aku pun.. yg penting anak pakcik ngan makcik nak kat aku... hohohoho..


piEcEs of mE~

4 ulasan:

  1. ecewah..dh g jumpa bakal..mksdnye x lama lagi laa tu..nk tukar status

    BalasPadam
  2. patut ah tgk muke pucat semacam je aritu hihihi...

    BalasPadam
  3. haa... dah menghadap yer.. bagus2 :P

    biler lagi?!?! :D

    BalasPadam
  4. cikpid~
    jumpa je.. nk tukar status lambat lagi hehe

    jiang~
    nyampah tol la

    iu~
    biler??? hoho tguuuuu

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular