Selasa, 31 Mac 2009

edisi tErtunggak 2

saLam~

edisi tertunggak 2... rombongan ke genting highlands

weekend lepas sepupu sepapat aku dtg sini sbb sepupu aku sorg tuh konvo kat inst aminudin baki.. so dorg dh planng awal2 nk p genting.. actly mummy dh ckp nk ikut sekali pegi ari sabtu tuh tp sbb aku dh ada appointment len.. so, mummy soh pegi ari ahad jela.. kebetulan mummy pun nk pegi tgk don kat kuala pilah.. heheee... pehtu.. ada lak yg sebok nk itottttttttttttttttt.. aku bitau mummy yg aku nk p ngan bintangku ke sana.. huhu.. seb bek lepas.. kami gerak lambat sket.. n sampai sana terus p apartment yg sepupu sepapat aku duk.. hehehe... seb bek xde sume.. kalo x kena ngadap buat kali ke 2 la ye incik bintang


pehtu aku gerak dulu nek atas sbb abg aku n mummy nk tgu sume spupu aku balik n terus gerak balik umah.. so, kami pun nek la cable car n kat sana pusing2 dalam n masuk snow world

dah rasa kurang sket lelemak kat badan kitorg nih... kami pon balik ler.. hehe.. sampai umah.. dorang dh tgu incik bintang tp incik bintang jual mahal nk masuk umah.. huhu..
akhir kata layannnnnnnnnnnnnn pic kami




piEcEs of mE~

3 ulasan:

  1. ewah2 siap menongkat dagu yg tak tahan tu...akakaka

    BalasPadam
  2. ronda ronda dari blog cinta cukulet :D

    BalasPadam
  3. jiang~
    suka ar amek gambor lobang idung org..gilosss

    13may~
    sila lah ronda2 hehe

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular