Isnin, 2 Februari 2009

terlebey lagi?

saLam~

huhu... mekasih sume yg still amek berat ttg perasaan aku.. huhu... mekasih buat juling ku yg satu.. mekasih buat kak tie.. cikgu rashid.. buat encik u my best buddy... even jauh d sana still layan emo aku..huhu.. buat yg bg msg kat ym tanpa aku kenali.. buat kalian yg len jugak... jutaan trm kasih buat sume ;o)

actly.. entry ni sgt2 membuat aku haru biru... huhu... aku sgt2 btuah sbnarnya dkurniakan persahabatan yg sgt2 bernilai lam idup aku dah jugak 1 anugerah cinta yg xdpt aku lupakan sampai bila2 pada saat dan ketika entry tuh aku buat.. bukan kecewa dgn persahabatan dan cinta yg aku genggam skang tp ntah la... susah giler nk aku kongsikan kat sini.. hehehee... tulah dugaan tuk aku ketika aku bahagia dgn persahabatan dan cinta itu... org xkan senang melihat org len happy kan? nape ek? tu yang sebenarnya aku kecewa dsebalik keikhlasan aku lam persahabatan dan ketulusan aku lam percintaan... huhuhu... *xtahan giler ayat*

tp aku xkisah apa yg jadik.. asalkan aku tetap happy ngan persahabatan dan jugak cinta itu.. ;o) yg suka kedengkis bak kata tongga *wahahahaahhaha* maleh aku nk amek port...hohoho.. lantak ko la nk tunggang langgang... huhu... dah2.. maleh aku nk emo2... hahhaa...

tata titi tutu...

piEcEs of mE~

2 ulasan:

  1. salam fatrina,

    Persahabatan adalah satu anugerah dariNya yang sangat indah sekali.. dengannya kita akan rasa langkah kaki semakin gagah..

    ohya, kenapa perlu ada rasa tak gembira dengan 'rasa gembira' teman-teman yang lain.. sepatutnya kita rasa gembira melihat teman-teman di sekeliling kita gembira..malah kita doakan moga ia berkekalan selamanya..

    Fatrina, moga persahabatan dan cinta fatrina itu tetap utuh biarpun datangnya 'usikan' yang mempersoalkan keikhlasan..

    BalasPadam
  2. rashid~
    salam.. mekasih ye cikgu aka cintasufi ;o)

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular