Selasa, 24 Februari 2009

panggilan 1..2..3

saLam~

haaa.. dh lama aku nk cite panggilan yg aku tgu tu dr 2 3 bulan lepas kot... hoho.. actly panggilan tu bukan la panggilan dari seorg jejaka ke hape.. panggilan tu hanyalah semata2 kerja... wahahaa.. skang aku dh boleh bercerita yg aku dh dpt keje ngan gomen...heheee.. sbb aku maleh la nk heboh2.. xdpt malu je kan? kan? lastly... aku berjaya gak masuk KDN n akan btukar lagik ke putrajaya lak.. actly, ni sume berkat ptolongan abg leman yg xputus2 tolong aku carikkan keje... may b dia tau batin ku tseksa kat sana... hoho... dulu dia la gak yg soh aku p keje kat nam fatt... tp malangnyer aku xbebas nk keje lama kat sana... dh le busan teramat sgt.. kat KDN ni pun aku ganti tmpat dia sbb dia dh pindah p JKR.. hoho... abg leman ni la yg plg rapat ngan aku kat JBC selain abg akhmar.. sbb dulu aku penah tersasul antar msj kat dia tgh2 malam... seb bek dia off henpon tyme tu... wakakaka.. kalo x ngamok wife dia.. aku nk antar kat si dia sbnrnya... wakakka... seb bek gak le msj tu 1 huruf je... wakakaaa... errkk... nape asyik wakaka nih..huhu... aku tau pun pas dia on enpon pagi tyme smpai ofis.. cuak jap aku tgk report msj tu... wahahhaaaaa... eh2... nape tsasul topik len ni... bbalik cite asal ye... so, kiranya aku dpt keje ni xde cabaran la langsung la kan... yela pakai kabel bwh tanah bak kata encik u... hahahaaa.. aku mmg dh give up nk tgu sbnrnya sbb KDN tgu green lite dr MOF tuk tetapkan gaji aku... huhu... last2 dpt la jugak kan... even keje tu kontrak je... tp sbb dh ada org nk tolong aku dpt tetap lak... aku gagahkan jugak la ye pegi sana... big investment punyer pasal kan... ;o) bior le kalo xde org tolong pun aku nk pegi gak sebenarnya... wahahhaha... dh dapat keje kat putrajaya maknanya taun depan aku kena duk sana la... waaaaaaaaa... sbb syarat2 dh dtetapkan.. kalo keje subang pindah kat putra heights gak... erkk skang ni pon dh duk kat putra heights nape nk pindah lagik??? *wink3* n kalo dpt kat putrajaya kena duk kat putrajaya... hoho... so terpaksa akur la kan demi kebaikan masa depan... ecececeee..

KDN call ty bile bleh report sana.. diskas2 senin ni aku kena p report ngan KDN... huhu.. dh le kena terus keje.. ape ke hal nye plak.. aku kena ar ikut aggreement aku ngan opis skang.. kena notis 2 bulan beb.. huhu.. dorg xleh nk tgu lama2 lak... ni la yg mjadik masalah poblem aku sbnarnya.. cano nih..??? xkan aku nk kena byr lak 2 bulan gaji aku tuh... bukan sikit tuuuu... adeii... mana nk cekau tuh.. huhu.. ade sape2 nk bagi free je? wakakakaaaa.. dh le bos aku xde sampai next week.. huhu cane nk diskas ni.. alamatnye pegi report dulu baru diskas la ea? huhu sure rabak hati bos aku... huhuhu... kalo ikut hati aku dh maleh nk pindah2 ni tp sbb gomen tu aku try gak.. sbb aku takut gak kena bayar balik biasiswa jpa aku tuh... dorg soh p report kat jpa pun aku senyap je... hahhaa takut kena posting keje merapu2 lak...hoho.. so dh dpt KDN ni kiranya ok la kan... ke lam agreement tu len lak? kene keje ngan jpa je? xkot.. hoho ntah la aku pun xsure.. biasak la aku kan suka carik pasal... hehee.. betol kata along a.k.a alifah... dh nk kawen sure murah rezeki dpt gomen... hahahaa

huh..terpanjang le pulak.. so, sume dh terjawab kan panggilan ape la yg aku duk tgu tuh... akhir kata hooooorayyyyyyyyyyyyyyy! jom p chilis juling ;o)


*dh 2 bulan aku menjadik juling... waaaaaaaa xsuka kena pakai spek... nyampah betol...huhu

piEcEs of mE~

6 ulasan:

  1. tahniah!!! jom chilis!!!!kalo nak bawak adik2 4-5 orang boleh ke?? huhuhu bile lagi nak ketuk cukup2 kan...:D

    BalasPadam
  2. jiang~
    woooooooooooo... pantas.. ewah2... ayat copy paste je ke... haha

    BalasPadam
  3. Tahniah!! kerana dapat kerja kat KDN.. moga fatrina gembira dengan kerja baru tu nanti..

    BalasPadam
  4. Wah....lepas ni senang aa nak dapatkan projek dari KDN ni...wohohoh...(kataku sambil melihat projek sedia ada yg masih belum siap2 lagi)

    BalasPadam
  5. hoho..Fatin congratez..dpt keje gomen kamu yek..nak jugakkkkk(menjerit smbil guling2)kalu ade lobang2 keje panggil kite ek..hehe (nk jd kn fatin cable bwh tanah kite lak..ahakz)

    BalasPadam
  6. rashid~
    mekasihhhhhhh cikgu... wish me luck!

    kreator~
    ececeee...kunun ar tuh nk bitau byk handle projek... wakakka

    hani~
    mekasih hani.. nnt guna kabel under grd ngan over head skali... hehhee

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular