Isnin, 23 Februari 2009

ikan oh ikan...


-untuk tatapan kaum adam saje... kaum hawe jgn marah yeeeeeeeer.... wakaka-

jika Wanita diumpamakan Ikan, kategori ikan apakah yang jadi favorite anda?

IKAN SALMON
.
.
.
V

Bentuknya OK, indah, dagingnya pink muda dan enak dimakan.
Tapi sayangnya mahal, soalnya masih boleh diimport. Sesuai… ada nilai, ada kualiti….
INI WANITA BERKERJAYA.. ...


IKAN ARWANA
.
.
.
V

Kalo yang ini kalau di aquarium memperlihatkan kesombongan dan keangkuhan kerana tau tubuhnya indah, langkahnya lemah gemalai dan memancing mata.. nakal melihatnya di manapun dia bergaya.....
So pasti harganya mahal kalau ingin memilikinya. ...
INI PERAGAWATI, CELEBRITY or keatas...... ..

IKAN MAS KOKI
.
.
.
V

ini jenis ikan lumayan mahal, indah bentuknya, warnanya, dan lenggak- lenggoknya.
Sayangnya hanya boleh dilihat, dikagumi, tak boleh dimakan, kerana termasuk kategori ikan hiasan......
INI BINI ORANG.......


IKAN BANDARAYA
.
.
.
V

Jenis ini murah dan selalu menempel di kaca aquarium.
Kalo sudah menempel, susah sgt nk lepaskannya. ... mcm gam...
INI AWEK ALIM, ANAK USTAD nii.......


IKAN KELI
.
.
.
V

Kalo yang ini harganya murah, bisa dimakan dimana saja.
Banyak dijual di tepi jalan, harus hati-hati
INI AWEK TEPI JALAN....... .


IKAN BILIS
.
.
.
V

Bentuk dan rasanya gitu- gituuu... saja.
Selalu sedap dimakan kalau tidak ada sayur atau tidak ada lauk yang lain....
INI BINI SENDIRI....


*ikan oh ikan... thanx buat encik u yg fwd email ni... syabas! wahahhaaaha
-sanggup benti wat keje jap pagi2 bute ni nk wat entry ni... wakakakaaaa

p/s~ tiada kene mngene dgn yg hidup @ yg mati :p

piEcEs of mE~

4 ulasan:

  1. hehe.. pandai betul.
    Tersenyum saya melihat kecantikan ikan-ikan ini. Semuanya ada gaya tersendiri. semuanya manja dan memikat tapi... tapi ...

    BalasPadam
  2. saya nak jadi ikan duyung bleh? cantik tapi wujud hanya dalam khayalan hahaha

    BalasPadam
  3. ikang dugong takdak ka?

    ikang ape2 pun boleh, asalkan jangan pasang anak ikang udoh ler.

    BalasPadam
  4. rashid~
    hehheeee...tu la pasal

    cinte cukelat~
    boleh2... jadik duyung pun boleh...hhehee

    jiang~
    dugong?hohoho.. eh2.. bkn ke awk ni ank akan kite? wakakaa

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular