Isnin, 9 Februari 2009

hanimunG~

saLam~

woooo.. menggeletar jemari aku nk btenet... bak kata mrJ.. wakakaa.. suka suki je tuduh org ek.. rini baru aku dpt bertenet selepas aku pegi hanimung kat cameron... hahahaaa... kunun2 je ar tuh... smalam lak xleh nk btenet.. ape mengong ntah tm ckp sbb xbayar.. abg aku dh siap byr last week suka suki ckp xbyr... pegi haji balik ari ar gitu...huhu *sure marah encik u* hahaa

actly, ni sume xde plan betol2 pon.. cume dh lama kitorg duk ckp2 nk pegi jenjalan kat cameron.. mummy n daddy ada dtg lak.. tp aku ingatkan xjadik la kan.. so aku wat dek jela... even mummy ada ckp nk pegi... lagipun esoh ada kem ari sabtu tu.. bangun pagi.. mummy n abg aku sebok2 soh p siap2 lak.. kitorg pegi gak sbb ckp nk balik terus.. akak aku pun xnk tdo sana sbb hasben dia keje.. pegi la 2 buah kete.. hehee.. abg aku ckp.. tgk keadaan.. kalo rasa nk tdo sana tdo jela.. kalo xnk balik terus... kitrog btolak lam kul 11am gak kot.. sampai sana dh nk kul bape ek.. huhu... sampai sana terus check in kat strawberi park resort.. aik.. ckp tgk keadaan.. huhu... pehtu kitorg pegi kat uncle sam farm je dulu sbb esoh, don n akak dh nk balik.. huhu buang masa je dtg skejap.. dh le menduga akal nk nek sana... puas aku pujuk don soh tdo gak tp xcair pon.. huhu... mcm2 alasan dia kasik.. yela... ada dia baru best sbb sape lagik nk snap gambar aku kan... wakakkaka... dan dgn ketiadaan don.. x bykla gambar aku.. hoho.. tp mummy la gak jadik mangsa tolong amek gambar aku... wahahhaha.. aku snap munge je byk... berjaya jugak mummy merembat kesemua munge kat sana... syabas mummy! hahahaaaa..

dh nk malam ujan lak sana... kesejukan tahap ape ek.. huhu.. terus aku kensel nk hanimun nnt kat tempat sejuk2... wahahhaaa.. tp ok gak nk hanimun kat sini tuk kali ke 2 hehhee.. waktu len xdela sejuk pon... pagi pun xdela sejuk sgt.. mentang2 lemak byk ea... hohohoho.. dh abes sume tmpt kitorg redah.. abes sume tmpat ktorg melabur... smpai la masa nk balik... on d way turun sempat la gak tgk org sambut thaipusam... ewah2 kemain sonok menari ye dorg... antik2 sume bgaya ye... hehehee...

cam biasa... xde gambar xbest la kan... :p


sekian terima kasihhhhhhh..

piEcEs of mE~

3 ulasan:

  1. uiks tengok pic tu macam di kashmir pula.. nampak sejuk jer..

    BalasPadam
  2. nak stoberi lagi bleh ke?? huhuhu

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular