Selasa, 13 Januari 2009

waris jari aku..haha

saLam~

heheee.. dh nk masuk 2mgu kan taun 2009.. hoho betol ke? xtau nk kire camne.. congak2 dpt cangkul... guna calculator je tau... wahahhaaa.. ermm.. aku ngan bangganye nk bitau yg sudah ada yg mewarisi aku... huhu ada 2 budak comel dh mewarisi aku yg suka ponteng n tukar2 skolah... aku bukan ponteng apa la kan... juz sbb terlalu byk waktu tuk aku bsenang lenang kat ofis ni kan.. status ym je bz tp hakikatnya aku xde la bz pon.. tu ada je masa pegi carik ular...wahahhaaaaa..

yg suka ponteng adalah hannah.. buah hati ku yg sorg.. sbb dia asyik ponteng pegi taska (aku saja pgl taska ok) taun lpas... taun ni dia xde sape nk jaga... wahhahaaa.. akibatnya tpaksa pos balik ganu dulu n yg jadik mangsa ialah mummy n daddy aku la jadik bibik... bile aku call je dorg asyik kuar p jalan2 je... ewah2.. nyelam sambil minum air ke?? *wink* tp mgu ni hannah dh balik sini.. xsunyi la lagi... asyik dgr dia mbebel apa ntah.. n ada la pagi2 ketuk pintu aku...hohoh... *sgt cumel*

sorg lagik ialah si balqis... wahahhaaa.. encik u ckp balqis da xnk skolah situ.. sbb kena marah d cikgu... hohoho... aih... baru 2 hari dh lompat skolah... ehem3.. tiru aunty dia yg best ni ke...?? wahhahahaa... biasa la aunty dia ni kan suka lompat2 keje...huhu.. tp skolah xde lompat2 k.. hehe.. skang balqis dh ok kot duk skolah baru... nmpak pagar je meraung tp nmpak pakwe ensem dh ok.. kebetulan cikgu pon cun ea encik u... alahai... mana xtumpah lauk kalo x ke nasik kan... hahahaaaa.. *mintak ampun*

*mengikut feng shui dr kwn aku yg tau dr macik dia (sbb dia keturuan cina) aku kena kawen umur 26.. 7.12.2009 umur aku 26 (25+1) hohohoho

piEcEs of me~

4 ulasan:

  1. hahahaha..hannah pun ponteng eks..mmg kuah jatuh lam talang la..

    P/s: kahwin umur 26thn? ada masa lg la u nak berlenggang pinggang yer..jgn lupa jemput mkn kenduri..

    BalasPadam
  2. rizal~
    wahahaa.. u jgn silap lak taska tuh... i je pgl taska tau... padahal umur dia staun jagung baru... hahahhaa

    *sure u ngan makcik org pertama yg tau i nk kawen...hohohoh

    BalasPadam
  3. Ada orang nak kawen?? Hmmm bila lak nak rasa nasik minyak nih!!

    BalasPadam
  4. kak tie~
    hohoho...tu ar rasa nk mkn ns myk je..taun ni byk dpt makan ns myk...sume member nk kawen... hehhee

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular