Selasa, 6 Januari 2009

tEtap pErcaya~

saLam~

heheee... aku baru je mhilang 2 3 hari... sume dh xkeruan *giler pasan* hahahaa... aku saje je malas nk on9 tyme kat ganu... aku cume jenguk2 tyme aku smpai ganu n sebelum balik kl.. hehhee.. kunun je xnk jadik penunggu tenet.. tewas gak le... wahahhaa.. silalah layan lagu di bawah.. sgt best... bak kata tuan empunya badan yg email lagu ni kat aku... xde kene mengena ngan yg hidup ataupun yg dh mati... laYannnnnnnnnn~

tetap percaya tetap disampingku
walau terluka hatiku
ku akan bertahan dengan semua beban
walau terluka hatiku

kala senja telah hilang dan tenggelam
kala hati tlah terluka dan terbuang
sekuat mungkin ku akan membuktikan
bahwa hati itu luas tak berbatas
jika senja pasti akan tergantikan fajar

aku percaya aku bertahan
walau terluka hatiku

kala senja telah hilang dan tenggelam
kala hati t’lah terluka dan terbuang
sekuat mungkin ku akan mebuktikan
bahwa hati itu luas itu tak berbatas

kala senja telah hilang dan tenggelam
kala hati t’lah terluka dan terbuang
sekuat mungkin ku akan membuktikan
bahwa hati itu luas tak berbatas

jika senja pasti akan tergantikan fajar

tetap percaya
jikustik


*1st entry tuk taun 2o09... hahahaa...

piEcEs of mE~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular