Khamis, 25 Disember 2008

mochalatte

salam

hohoho..meri kismes buat sume yg beragama natal...hahhaha... <--- 1st tyme wish ni... rini ada santa telah mengajak aku kuar pegi jenjalan carik pasal kat ou.. dh tau rini cuti, sure la penuh sesak kan.. tp redah aje... wahahahahaa.. nk carik parking sekian hal jgk le... pastu dh masuk ou sume pegi solat dulu... ewah2.. kali ni seb baik santa tu yg bitau dulu mau p surau.. erkk... kira ok la kan... pastuh si santa dh lapar kot... terus p terkam tmpat makan... n yg paling tharu... tmpat yg tersangat2 le dia nk pegi penuh ye... wahahahhaah *aku gelak lam hati jela* hehhehee.. then pegi le kat len... masuk shakey's pizza sbb xde org kot.. nk tgu org amek order aku rasa sempat la aku becerita 1 buku... pastu nk tgu mknan dtg 1 buku lagi.. pastu dpt mknan je tanpa minuman n sudu 1 buku lagi...hohoo.. last2 blah je.. baik kan kami hehhehee... pastu terus mcarik lagik... smpai la kat t.g.i friday.. bukan tgv ye wahahhaha... *aku mengong* kami pun order la bagai... wahahhahaa.. aku rasa xleh nk sambung je citer ni.. adei... aku dgn bangga order mocha latte.. tp org tuh ckp yg tu dessert.. so aku nk tukar la kan.. tp si santa dgn yakin ckp xpe...wahahhaahhaha.. tgk lam menu tu mmg best giler n cam besar je... hahhahaa.. dh sampai sume kecuali air aku jela xde sbb dessert kan.. so tpaksa la aku curik air santa sbb aku dh haus giler... yela.. brapa buku aku dh terbit tuh... ahahhahaha... pas sudah sume so ngan yakin si santa suh bg dessert tuh.. sampai2 je... msg2 cam terkesima... aku tahan je nk gelak... mocha latte aku siyes cam x apa yg aku kami gambarkan... wahhahahhaaaa... aku cuba tahan gelak sbb xnk ar nnt kecoh 1 kedai tu dgr aku gelak.. adei... pengalaman tol la... pasni aku ckp makan kat kedai mamak pun xpe... wahahhahahhahaa... marilah kt gelak reramai... hahahhahah.. nway, thanx to santa.. hehhehee

*belajar dari kesilapan....
piEcES of mE~

2 ulasan:

  1. warghhhh warghhhh warghhhhhhhhhhhh...huhuhuhu takde ke emo guling kat sini??? hahahahahahahahaahahahahhahaaha

    BalasPadam
  2. Gores kekeliruan tak henti trtuang kdlm lmbr putih hdup ini.

    Mnyisakn sdikit skali putih yg samar, apkh itu memang bnar putih?, prtnyaan skeptis itu trus brcokol dfikir ini.

    Kadng goresn itu trlalu dlm smpai2 mngoyak lmbarn hdup ini.
    Bgtu hina dina kurasakn diri ini.

    que mpermainkn fikiran mnjrumusknku smakin dlm kpd kgelapn.

    Oh.. ku lelah, biarkn ku akhiri ini smua dgn kematian, kmatian yg akn mendepakku dri hdup ini dn mjauhknku dri intervensi2 yg mrusak jiwaku.

    Ku butuh ktnangan dn kheningan walau hny sjenak ddlm benak.

    Ku butuh bnyk brsyukur mungkin slama ini ku trlalu kufur.

    Ku butuh ampunan rasaku dosaku mlimpah dn sungguh tak trampun.

    Ku butuh tangis lirih yg biasa trtutupi senda gurau belaka.

    Ku butuh brfikir krn ku trlalu fakir.

    Ya Mutakabbir lumpuhknlah ksombonganku dgn rohim Mu...

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular