Rabu, 24 Disember 2008

mengintai bintang-bintang di langit

Setiap hariku tulis
Yang Ku telah jatuh cinta
Tapi ku rasa bersalah
Tidak ku nyatakan ... padamu....
Adakah engkau merasa
Apa yang sedang kurasa
Kepada tancap asmara
Harapnya kau dah terima

Maafkan aku kerna menyintamu
Maaf jikaku tak padan denganmu
Tapi ku berjanji
Kau juita hati
Akan ku jaga hingga akhir nanti

Maafkan aku terus memujamu
Maaf aku yang terlanjur merindu
Didalam hujan renyai
Aku mengintai langit
Mengharap engkau akan setuju
Menyintai aku....

Menyanyi dan bisikkanlah sayang
Baiknya kau dalam jiwa
Tak tahan rasanya menanggung kasmara
Agar dapatku lelapkan mata...
Mengkhayalkanmu, bermimpikanmu sepanjang malamku...

mengintai langit
coco

12 ulasan:

  1. gagap...
    ewah2 mandai2 ye dia tuka tajuk lagu hehehe...tapi rasenye cam ade salah skit kot lirik tu....

    Menyanyi Dan Bisikan Lah Sayang
    BAIT KATA DALAM JIWA
    Tak Tahan Rasanya Menangung Kasmara
    Dan Tak Dapat Ku Lelapkan Mata

    BalasPadam
  2. jiang~
    hahhaha yeke?adei...nila kalo copy n paste je...hohoho

    BalasPadam
  3. tapi tang bait kata dalam jiwa je tau...yg lain2 tu ade salah gak...hahaha kopipes punye hal jugak la nih...

    BalasPadam
  4. nape aku rase komen jiang di atas cam skema.. ni kah jiagn yg ku kenall...ekekeke

    BalasPadam
  5. jiang~
    sume salah ke?aih...lagu salahke org yg dgr tu pekak...???wahahhaha

    jm~
    wahhahhaa...mmg skema jm dia tuh...petak2 dh perut thn gelak...dia duk buat lawak skema...hohoohoh

    BalasPadam
  6. erkkk....aku sekeh ko nak?? dah ler aritu ko kate aku mat belia...ni kate skema lak...kensel la blanje ko...hahahahaha

    BalasPadam
  7. Huh? Lagu apa ni... Cam tak pernah dengar je..

    BalasPadam
  8. jiang~
    kalo nk gaduh2 silalah ke gelanggang len ye..sekian..hehehhe

    kak tie~
    hehehe...lagu ni xfemes sgt kot...wahahaaa...adei...sape la yg bagi lagu tu...hoho

    BalasPadam
  9. jiang : hoh,,jgn ngengade nk kensel banje aku..cepuk kang pakai berus jamban...akakaka

    BalasPadam
  10. ntah sape la yg bagi lagu ni....koman sungguh hahahaahah

    BalasPadam
  11. jm~
    patut tuh cepuk ngan berus jamban..tp hati2 jgn oder yg bukan2 yer...

    jiang~
    hahahhaa...no komengggg

    BalasPadam
  12. Rasa bersalah ini datang saat hati selalu ingin memandang keindahannya.

    Maafkan pandangan ini yang jahat mencoba mencuri sketsa wajahmu.

    Maafkan fikir ini yang lemah terhadap hati yang dipenuhi obsesi akan dirimu.

    Maafkan bibir ini yang selalu tersenyum saat ada bayanganmu menghantui pikiranku.

    Maaf sekali lagi kuminta maaf.......

    Aku sungguh jahat..., hanya maafmu yang bisa menenangkan risau hatiku

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular