Isnin, 15 Disember 2008

kEmbali kE alam yanG nyata ;o)

saLam~

huh..setelah hampir 2 minggu aku menjadik pekerja contoh semasa ketiadaan boz aku yg pergi honeymoon d obe c..wakakkakaaa.. akhirnya boz aku balik jua.. dh le aku xtau dia masuk rinih.. mujur aku ada keje kat KPM amek LA tuk pojek kat HQ.. kwang3.. fuhh naseb.. hehheee... n petang td lak.. kul530pm aku still ada kat ofis.. n ada la mulut2 yg dgigit kerengga kot sound.."aih ada lagik?" n aku jawab "nape?xcaya ke? baru je mggu lepas balik awal dh kecoh" bla..bla..bla..huhuhu.. n sempat jugak aku bg sedas kat dorg tuk ilang rasa gatal kat mulut dorg tuh... lalallalaaaa.. *aku baik ikut keadaan k*

dh le smlam aku boleh tdo lama gilerr...pecah rekod tuh... adei.. penat betol badan.. smpaikan aku rasa byk betol mimpi.. berapa round ntah.. tp yg aku ingat dua jer.. n yg 1 tu jadik betol weh.. aku jmp betol senior aku kat JBC dulu kat KPM.. huhuuu.. n yg 1 lagi mmg xbest! huhuuu.. harap2 xbetol yg tuh... tp pg tu jugak ada org call aku ty pasal tuh.. huh... apakah ini? suratan atau kebutalan...? huhuhu... xnakkkkk!!!

*wink...kembali ke alam yang nyata ;o)

piEcEs of mE~

4 ulasan:

  1. hehe..selamat bekerja dengan normal kembali~hehehehe

    nak gambaq mana yg nak lukis..nanti hantaq la...hehe..

    BalasPadam
  2. mimpi kena patuk ular takde ke cik fatin??haha

    BalasPadam
  3. Lain kali sediakan senduk besar kat ofis tu...

    Mulut mana2 yang buruk tu senang je dihempuk dengan senduk!! Memang orang tak boleh tengok kita senang!! (batu api sikit, he he..)

    BalasPadam
  4. sayyid~
    heheee...doakan xjadik pekerja cth lagik..wahahhaa...gambaq?nnt la bg yer...hahaha malu ler pulak

    jiang~
    kalo mimpi patuk ular dh xlama kn?aih...sape la bakal tu yer...huh

    kak tie~
    hehheee...ok gak idea akak tu...nnt sy bwk..nasib beg sy besau...lalalaa

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular