Selasa, 16 Disember 2008

ikan Emas~

saLam~

aku mmg dh berazam bangun awal sperti msg kat atas tuh...huhu.. yelar.. aku kena tunjuk yg aku mmg pekerja bagus kat boz aku tuh dan jugak kat org yg mulut dh tgeget kerengga... hahahaaa.. dan jugak pagi ni aku kena pegi site lagik sbb ada cpc inspection no2.. tp nasib mmg xmyebelahi aku la.. aku wat hal lagik... huhu... tapi bukan salah aku... aku memang berkobar2 nk pegi... tp tulah... benda dh jadik kn... tp aku mimpi lagi semalam.. yg ni sgt best.. tp aku terpk...erkkk sape lak org tuh...??? *aku pening* hahhahaaa.. mimpi je la weh!!!
so, skang aku duk tsadai jela kat umah... bukan best pun... ecececceeee.. wahahhaaa.. insyaallah sok ok.. huhu..

*tetiba pk nk bela sesuatu... ikan emas ke.. erkkk?? ikan emas??? lalalallalaaa

piEcEs of mE~

5 ulasan:

  1. bela ikan puyu la..boleh goreng hehehe

    BalasPadam
  2. melo~
    aah kn...goreng pon sodap.. hehehe

    jiang~
    ikan kekek mak iloi2..ekekekekkek

    BalasPadam
  3. hahahahaha..erks..ikan emas??? sanggup ke nak layan kerenah manja ikan tu...

    BalasPadam
  4. rizal~
    hahahahahaa...bagi yg sanggup mungkin suka la...ehem3

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular