Jumaat, 12 Disember 2008

enjoy d prEsEnt to its fullEst~

hana-kimi~

1 lagi citer yg aku baru khatam...adei... mduga akal betol nk abes.. ni la aku yg liat betol nk tgk citer yg bjela2 nih... bleh citer tu yg tgk aku tdo dulu... wakakkaaa.. ari ni aku wat sesi marathon.. aku nengok 6 episodes je... hahhahaaa.. tu pun tsangkut2 aku nk nengok... hehhheee.. wah... dah 2 citer yg aku tgk rini happy ending je... *aku suka* huhuuu.. mula terbayang kemunculan prince charming aku... wawaaaaaa... bila la yer nk muncul... adessss... hahahhahaaa... *aku poyos lagik* hehhehee.. berangan xsalah kan? *wink* tp yg last eposide sadis betol.. kira aku sempat la jugak sedekahkn air mata tyme nk abes *aku touching* tp aku mmg suka ending citer ni... *berangan lagik* hahahhaaa... cukup2... jgn berangan lagik yer... lalallalalaaa ;o)

*enjoy d prEsEnt to its fullEst!

piEcEs of mE~

4 ulasan:

  1. nak dapat prince charming, mulai arini, tiap2 ari silala cium katak hehe

    BalasPadam
  2. jiang~
    pastu wink katak tu tukar prince charming...lalalalala

    BalasPadam
  3. miss wink-wink,

    ko wink je katak tu... bleyy trus jd prince charming ko...

    kan? kan? kan?

    hehehe (^v^)

    (p/s:jgn lupe wink die tau (^o^) )

    BalasPadam
  4. cimon~
    aku wink2 je..xde la gelojoh..nk paksa katak tuh jadik prince charming aku lak... adei ko ni..

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular