Khamis, 4 Disember 2008

aku tetap aku

saLam~

jari2 aku menari atas keyboard kepunyaan ofis..wahhahaha.. giler best keje gini.. tetiba aku rasa nk sgt post entry ni.. padahal biasa aku akan tgu balik umah je.. tetiba mood aku melayang ntah ke mana sejak smalam.. tbawak2 plak ari ni... huhu.. skang aku rasa aku kembali tsedar dr mimpi.. aku rasa aku dh bdiri di atas kaki aku sdri.. aku syukur krn ada org skeliling aku yg baik... jauh mahupun dekat... mereka yg sudi bkongsi cerita.. macam2 lagi.. tp skang aku sedar.. kdg2 org2 itu hanya memakai topeng je.. ntah la.. aku pun xtau nape.. mayb diorg jeles ngn aku kot.. terpulang la.. aku mmg xde hutang ngan org pon.. skang aku lebih senang berkawan... berkawan dgn sesapa saja.. dan aku sudah penat melayani kerenah org2 itu.. aku mula menyampah.. tapi aku sedar aku xboleh berperasaan begitu.. *huhu mintak ampun* tp arini aku betul2 down yg teramat sgt.. *tolong aku weh* betul kan Allah itu Maha Adil.. aku dberi sesuatu yg berharga... namun dsebaliknya aku jugak di uji sebegini... adei... sesak tol nafas aku skang... nk je aku duk kat tmpat tinggi2 pastu mjerit sekuat hati... memaki hamun semua orang itu.. org2 yg hanya bertopeng dgn aku! tp aku x di ajar buat begitu.. mummy n daddy aku x ajar aku begitu... aku busan.. aku letey ngan suma ini.. kemanakah hilangnya keikhlasan itu.. keikhlasan yg aku jugak hulurkan lam setiap persahabatan itu... cuma aku harap cukupla suma itu... huhu.. menyesal pun x gunakan.. jadikanlah itu sbg pengalaman...

*aku tetap aku...

piEcEs of mE~

9 ulasan:

  1. Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu
    dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu padahal ia amat buruk bagimu Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui"
    (Surah Al-Baqarah ayat 216)

    jgn sedey2 k =D

    BalasPadam
  2. dokter~
    tol tu dokter..tu yg duk men lam pkran ni...mcm "Kadang-kadang ALLAH Hilangkan Sekejap Matahari..Kemudian DIA Datangkan Pula Guruh Dan Kilat..Puas Kita Menangis Mencari Mana Matahari.. Rupanya ALLAh Hendak Hadiah Pelangi Yang Indah"

    thanx dokter :p

    BalasPadam
  3. fitri ..kan kaseh ade..tamau sedey2 k..cayangggggg fitriii..mmuaah

    BalasPadam
  4. huhuhu...minggu emo sedunia x abis lg ker...bawak2 ler bersabor ye..fitri,best tol kata2 u tu..selamat hr raya aidil adha..ampunkan kami penunggu gua..

    BalasPadam
  5. kaseh~
    tula mujur ada kaseh...cayang kaseh gak...muah mmuah mmuahh...hahahahaha

    rizal~
    hahahahahaha..u cam tu la tyme raya je bukak buku 555.. dh brapa buah buku dh ada ni...wahahahaha

    BalasPadam
  6. sabar ek...

    kekadang... Dia uji diri kite nie...

    ngan ujian yg boleyy kite harungi...

    kerna Dia sayang akan kite...

    sbgai balasan...

    diberi oley-Nya rezki yg tak kite sangka2...

    ku pernah melaluinya... ku rase kamu pun boleyy melaluinya...

    percayalah... kebahagiaan tu pasti akan datang. k!

    hehe (^v^)

    (p/s: hati berbunga, terase spt dtitis air sejuk, sume resah hilang, bile kebahagiaan itu datang. *aku tersenyum sampai ke telinga* )

    BalasPadam
  7. cimon~
    wah! ko senyum smpai tinge eh... jap...aku tgh bayang muka ko kecik ke besau...wahahahahaha..
    nway...thanx a lot!

    BalasPadam
  8. tapi kadang2 kita kena luahkan...walaupun kita ceritakan pada pokok tapi boleh melegakan hati...tapi bestkan kalau boleh maki depan muka org yg kita benci..hati puas..

    malam ni nak gi tepi pantai..nak tenangkan fikiran..nak kembali macam biasa...nak mulakan hidup baru...semangat baru~

    BalasPadam
  9. sayyid~
    hehhehee..mmg best tp malas nk besar2kan..nnt kita gak yg terasa tempias tu..

    aih..jgn bg semangat tu ilang tau...nnt susah..

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular