Sabtu, 13 Disember 2008

aku masih...

saLam...

fuhh...rini aku bangun awal giler...belom kul 6am aku da terpacak kat iron board.. huhu biasa la keje last minit.. dh le aku tdo lam kul 1 jugak la pas menunggu seorang ahli lembaga pengarah yg xmuncul2 pas janji akan balik makan kul 10.. bak kata encik u...lupa nk tanya kul 10pm @ 1oam.. huhu.. so persidangan scr otomatik tpaksa dbatalkan... sambil2 chat.. aku mcarik peta ke sekolah sultan apa ntah kat bank negara.. mujur la ada gps bgerak yg tolong...hehehhee.. thanx ye gps bgerak n kawan gps bergerak.. tp aku xsesat sbb abg aku sudi nk anto n tgu sampai siap... lallalalaaaa... best tol abg aku... mmmuah2 bjuta2 kali... ahhahahahaaaa.. balik dh tghari.. so aku kena la masak plak kat abg aku (bukti untuk encik u yg aku tau siang ikanggg) yela xkan nk bior abg aku masak la... cian la dia.. dh le sanggup teman aku.. so, aku jadila adik yg tersangat baik dlam merentas jambatan tuk jadik isteri solehah lak *ermm ayat cam agak poyos* masa tu mata aku dh tahap apa ek.. mata bundar kaca alahai berkaca-ayat feberet makcik... xseswai lak.. kalo yg ni... mata yg bundar dah jd kuyu merah lg ayu-ayat ni baru dcipta semalam oleh dot dot dot.. hahahhaaa..lama betul nk boleh siapkan ayat tu... smpaikan aku rasa 2 3 kali appear ... typing *jgn marah yer tuan empunya badan* tp lam duk ngantuk aku sempat lagi chat.. hehehee.. akhirnya kecundang jugak.. aku tdo sekenyang2 nye bak kata incik jiang yg juling.. wahahaha

sekian aku merapu..huh

*aku masih menantikan panggilan itu......

piEcEs of mE~

7 ulasan:

  1. kok ye pun nak tunjuk pandai siang ikang selar jgn la siang smpai x nampak rupa ikan tu..die tok bersalah tu..

    BalasPadam
  2. rizal~
    hahahahaa..yela..mstla nmpak muka ikan...xkan nampak muka u lak...lalalaa

    BalasPadam
  3. Hi fatrina,

    Ooo...main masak2, ekk. Baguslah...

    Esok2 tak la kekok nanti..hihi...

    BalasPadam
  4. Dan aku juga masih......menunggu kepingan pizza yg lazat dari mu.....(kataku sambil menggenggam penumbuk dan menjulang tangan ke atas)

    BalasPadam
  5. kak tie~
    hye akak...lama betol bcuti...hehhee..skali skala men masak..akakkaa

    kreator~
    lorrr...set ar deting ngan empunye pic tu...lalallalaa

    BalasPadam
  6. suke ah dok perli2 kekurangan diri nih :(

    BalasPadam
  7. jiang~
    huhuu...sory ar juling..;p

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular