Rabu, 12 November 2008

tErlEbEy sudah!

ari ni aku dpt citer pasal sedey lagi... opismate aku tetiba bagi baca email dia... sedey giler... meremang bulu roma.. dia pun senasib ngan aku.. dh la waktu kejadian pun sama... bulan pose lepas.. pakwe dia rela tglkan dia sbb nk balik exgf dia tuh... sdgkan exgf tu still 'isteri org'! takdir kan... n sblum ni aku dpt tau pasal ibunya jugak yg seorg muallaf.. tp 'dtinggalkan' hanya kerana keluarga ayah dia x suka ibunya... nape?? nape pas kawen baru timbul hal tu?? napee???! betapa berat ayah nya itu tuk mjawab d akhirat nnt... tp syurga dbwh tapak kaki ibu... ntah la... aku pun naif bab gini...n xlayak tuk bbicara hal ni pon..

aku dh xde pape dosa lagi ngan org yg bkaitan itu... dunia lama membawa seribu rahmat tuk dunia baruku... thanx to him..n also to dat gurl wif her gud frens.. harap kamu dpt membimbing bakal isteri kamu ke jalan yg benar... bimbinglah ke jalan yg baru tuk dia tempuhi... dia yg bakal saudara baru...@ mayb sudah mjadik saudara baru... n aku harap kamu xlagi rasa yg kamu xyakin tuk bimbing dia ye... mayb sudah cukup masa yg kita dpt dulu tuk kamu yakin kn? n masa yg singkt itulah xkan dlupakan smpai bila2...

*oppppssss! terlebey sudah...hahhhaaa

2 ulasan:

  1. Sukarnya nak memahami tentang hati manusia..

    BalasPadam
  2. Tu la jodoh namenye...

    Sudah tersirat dan akan tersurat...

    Sabar...hari ini hari dia bergumbira...esok hari ko pulaks!

    Hehe (^v^)

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular