Ahad, 23 November 2008

pErfect timE for a gOod cuP oF coffEe~

saLam~

ari ni aku xde pape nk buat.. tetiba rasa nk potong rambut n wat treament skali... dh agak lama aku x pegi treatment ni... last skali raya taun lepas... huhu... aku telah mengorbankan rambut aku buat kali ke 3... lalalalaaa.. sbb aku dh puas berambut panjang... sejak aku darjah 1 aku simpan rambut smpai la aku form 4 kalo xsilap... dh cecah pinggang la jugak... dh le lebat berat je rasa bk bawak rambut tuh... pastu aku maintain je rambut paras bahu... dh xpanjang2 lagi... pendek ade la... heheheh..

rambut ku sebelum d korbankan...

thomas & guys...

tarraaaa... nila rambutku skang.... tp sgt pendek plak rase..

huhu lama lagi la nk panjang rambut aku tuh... hahahaa.. senang kan pendek... xyah susah2... pagi2 nk mandi pun kejap je kering... ni dh kali ke 3 aku potong cam ni... hehehhe... 1st tyme aku tgk stewardess (tyme aku balik ganu tuk pojek ibai-mrnazri jgn kutuk apa k!) yg rambut gini... sgt cantik... dan aku terpikat.. pastu je aku tgk rihanna plak wat style gini... huhu ... rihanna yg tiru kah?hahhhaaa.. pastu ramai plak aku tgk gaya gini skang...hehhehehe... ok la tu...

ptg td aku saja jalan2 sambil joging lagi kat taman depan tu... tyme nk kuar hannah sebok tol nk ikut... xseswai langsung dia tuh... kasut je seswai... jatuh je nk nangis... sape suh pakai gitu... hahaha

kamu sgt cekwe!

tinggi la kamu nnt ye hannah

kami... lalalala~

hehheehe...ade jugak aku yer.. aku dh post hannah balik umah... lalallalalaa

skang aku tgh tgu mummy, esoh n abg aku smpai dari ganu... wah bestnyer... heheheh...

*pErfEct timE for a gOod cuP oF coffEe... lalalalalala

piEcE of mE~

10 ulasan:

  1. Jangan 'kuruk'???apa itu??...kruk..kruk..kruk (sambil garu kepala).....

    BalasPadam
  2. hahahahahaha...typing error..sorry boz!

    BalasPadam
  3. Alamak...awal2 lagi dah kena sound...baru je terlintas kat hati nak kuruk..eh..kutuk...erm..apa kan daya..terpaksalah pendamkan dlm hati sahaja...isk...

    BalasPadam
  4. nampak lain plak rambut pendek.. but, still sweet indeed...

    BalasPadam
  5. kreator~
    hahahahaha..biase r!

    tepung~
    hehehhe thanx!

    BalasPadam
  6. waaa..cun giler rambut baru fitri..kaseh suke..tp kaseh tak sesuai buat rambut mcm tu sbb muka kaseh bulat..heheh..nanti nmpk lebar..tp lawo2, kaseh bagti 10 bintang..hehehe

    BalasPadam
  7. kaseh~
    hahhaa...mmg bulat adik kata...xseswai sbenarnya tp suka hahhaa.. 10 je? bagi la 10 1/2 je...hehehe

    BalasPadam
  8. hmmmmm sekadar tersenyummm.
    kenapa tak buat macam preiti zinta ker? cantik macam tu..

    BalasPadam
  9. terlebeyy rambut?

    alahaii...

    bak mai rambut tu sini sikit...bleyy tambah atas kpala aku nie...yg da mcm krisis eko yg bertambah "susut" "reserve"nye skrg nie...

    huhu (*_*)

    BalasPadam
  10. rashid~
    preiti zinta?hurmmm caen ek?

    cimon~
    hahahahaaa no comment!

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular