Khamis, 13 November 2008

panGgilan yg dnanti~

hanYa inGin kau taHu
bY
rEpublik~

Ku telah miliki
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku

Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

Ow wooo wo wo wooo

Walaupun semua hanya ada dalam mimpiku
Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup

Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

Ow wooo wo wo wooo

*aku hapPy ari ni sbb dapat 1 panggiLan yg sgt2 aku tungGu... lalllalallalala... harap2 akan ada panggilan ke2 @ ke3 pasni... ;o)

piEcEs of mE~

9 ulasan:

  1. Aik...ni mesti dpt panggilan drp kontraktor yg mengatakan bahawa "duit komisyen telah dimasukkan ke dlm akaun anda"...kahkahkahterbahakbahak...

    BalasPadam
  2. TAHNIAH !!!

    Sebab gumbira...

    Hehe (^v^)

    Insyaallah ade larr panggilan ke2 hingga ke-n pasnie...

    Hehe (^v^)

    AMIN...

    BalasPadam
  3. kreator~
    yeyeyeyeeey...duit dh masuk...duit dh masuk...masuk apa?singung kang!

    cimon~
    thanx dear...harap2 ada...amin

    BalasPadam
  4. Ooo...happy rupanya..bagus laa..Bila selalu senyum, rezeki pun murah..Paling tak pun ada yang nak belanja makan! Ada ke?? Hi hi..

    BalasPadam
  5. kak tie~
    hehhee...insyallah... jom la kak...kite belanja nk?tp akak kat ner ye?

    BalasPadam
  6. Apa?makan????jom...jom....nasi kunyit lauk ikang aye ada dok?wakaka...

    P/s : Asal aku komen je terus nak kena sigung ..apa le malang nasibku..isk...

    BalasPadam
  7. kreator~
    hahhaaah...sory boz...

    BalasPadam
  8. asal fatin?panggilan menda?aku tolak basar harun..stay kat IJM jugak..bos aku up gaji..dewhh..

    BalasPadam
  9. qaseh~
    heheheh...nnt kalo dpt panggilan ke2 @ ke3 fatin heboh2kan kat sini yer...tguuuu..

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular