Isnin, 3 November 2008

gadiS mistEri~

salam...

pagi td tgh aku rushing p opis nk siap kan payment yg blambak2 duk kejar aku ja... kul 10 nk kena p site lagi...huhu... tetiba aku dpt msg yg mintak email add aku..nk bagi sst kata dia... huhu...

blik opis...trus on webmsgr... dia bg 2 email yg sama cuma subject ja len... lagu nee best laa makcik! denga laa... lagu gadis misteri dr search... huhu... kat opis aku tadak speaker so, aku search lirik ja... hahhaa.. aku senyum smbil garu kepala yg xgatal... adei...

gaDis mistEri
sEarch

Lama...
Aku menanti
Musim...
Saling berganti
Mekar layu
Di pinggir waktu

Lama...
Aku mencari
Dalam angan dan mimpi
Keujudan
Gadis misteri

Berbagai bentuk dan rupa
Bermain di ruang mata
Siapa... gerangan agaknya

Bukakanlah jendela asmara
Moga terang kamar cintaku
Moga langit menyeri warna
Mewarnakan taman hati ku

Berilah daku sayap impian
Bawalah daku di awangan
Bukakan jendela asmara
Moga ku kenal
Resah dan rindu...


* encik u ngan makcik!!! tolong fitri...fitri x tangkap lembu tu sorg2... kan tu plan kita mlm raya... nape fitri ja yg kena...??? mntg2 kat ganu ye... hahahahhaahhaah

piEcEs of mE~

7 ulasan:

  1. hmm..pasai apa garu2 kepala da keluar perkataan adei...pliknye..tp lagu Gadis Misteri tu mmg best

    BalasPadam
  2. Erkkk...misterinya gadis tu...eiiii...meremang bulu roma ku..eeiiii....hissshh....

    BalasPadam
  3. aiks...tukar design lagi?huhu..musim percantikan blog~..haha...syd punya tetap old skool...malas lak nak buat macam2~

    BalasPadam
  4. hahahaha..jgn buat helah lg..susah tol nak share ngan org pompuan ni..ckp jer nak wat plan sesama..tp bila dah nampak lembu depan mata,jd gelap mata lak..nak mkn sorg la tu..raya thn lepas makcik khianat i jugak sumbat lembu lam kete saga..tp die lg dasyat..bkn letak lam bonet..jd penumpang kat seat blakang lg tu...hahahaha

    BalasPadam
  5. rizal~
    u jgn wat byk helah lagi...mkn sesama kena pun sesama la...hahahaha

    sayyid~
    hehheee...saja busan...nk test power je...lalallaa

    kreator~
    jaga2 org yg duk ym ngan awk tu....hihihhiii

    uxop~
    pasai rasa nk garu lalalalaaaa...

    BalasPadam
  6. gadis misteri...

    hmm...

    sape la tu ek?

    BalasPadam
  7. cimon~
    gadis misteri...memang misteri..org yg bagik lagu tu je yg tau...

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular