Isnin, 24 November 2008

amin...

saLam~

hari umah aku bising woo... ramai org katakan... hehheee... td duk tgh tgk fs...tgk blog... sambil bergosip ngan mummy aku... wah lama giler kitorg bergosip... benti mkn jap pastu smbung lagi... mcm2 citer mummy kuarkan.. padahal hari2 aku 3g ngan dia...adei.. xbusan kah dia bercerita... sbg anak yg sgt2 baik n dsayangi.. cewah! aku pun layan aje... heheheh (bodek tu sbnrnya) tengah2 duk bgosip...tetiba dgr bunyi ank kucing...mula2 slow je pastu kuat lak... aku jenguk la kat tingkap nmpak benda bgerak2... ada ank kucing 2 ekor rupenyer... aku n mummy dh riuh sekampung... yela kami jela lam family takut kucing.... wahahahahha.. aku siap nangis lagi dulu bila org usik anak kucing... dulu umah aku mmg sarang kucing... sbb sumanya suka kucing.. cam2 nama ada... teacher's pet..khomsah..cotton..mosey dayang..n byk la lagi... xingat dh.. n byk jugak yg mati sbb suka duk lam tayar... kena tula kena nila... mcm2.. lama2 ilang gitu je...yg kena buang pun ada...toki aku yg buang sbb slalu sgt naik atas atap umah dia... hahhaha... smpai adik aku nangis.. pastu kucing tu dtg balik...c... betapa syg nya kucing tu kat family aku... huhu.... ni pic kucing tuh.. ketakuatan kot..

comey kan...?

tp skang dh xde.. mak dia dh angkut pegi lain kot... may b terasa tmpat tu dh xselamat pas kena sergah d kitorg tadi... harap2 mak dia dh bawak kat tempat best la yer... dh le musim ujan skang... cian dia kn? aku takut2 kucing pn xde la kejam sgt... still ade rasa belas kasihan... hehehehe.. tgk kucing rasa je nk bagi kaseh...yela dia kan suka kuceng...hehehe yeke?

bila ckp ngan mummy je mst aku jadik sedey... ntah la... mayb syurga d bwh tapak kaki ibu kan? dia selalu inginkan yg tbaik untuk anak2 dia.. tp selalu je kitorg x dgr.. aku anak yg kira sgt rapat mummy... mummy byk sgt bkorban tuk aku...daddy jugak... diorg kdg2 ter'over' manjakan aku smpai adik bradik aku yg len terasa.. ntah...mayb mummy n daddy xpasan.. n mayb aku sorg yg selalu ikut ckp mummy n daddy.. tp aku rasa kebelakangan ni aku rasa aku sedikit berubah... kdg2 aku langgar ckp mummy n daddy.. skang rasa inginkan seperti dulu muncul balik.. huhu.. insyaallah aku akan akan terus menjadi anak solehah... n tuk mummy aku tau dia maukan aku memilih yg terbaik demi tuk kebahagian aku dunia akhirat... n aku cuba mencari yg terbaik tuk diri aku sdr.. tapi aku jugak dh bjanji... kiranya aku xmampu mencari yg terbaik.. terpulang lah kat mummy... hahahhahaa.. adei... nape emo nih! xsuka tau!

*kopi itu sudah kutemui... cinta itu jugak akan hadir suatu hari nnt...amin~

piEcEs of mE~

8 ulasan:

  1. waaa...nak mummy jugakkk :(

    kirim salam mummy fitri yea..

    BalasPadam
  2. Huh...kopi cap kapal api???atau kopi cap gajah duduk???

    BalasPadam
  3. fitri, x dengar ckp org tua masa submit proposal swift tu ker...hahahahaha

    P/s: rileks arr,hargailah ikan kelisa yg ada skrg ni..lalalalala

    BalasPadam
  4. kaseh~
    hehehe...ok kaseh...fitri dh tunjuk pic kaseh...cantik dia kata!

    kreator~
    mai secawan!

    rizal~
    hahhaha...u jgn la kecoh2 benda x jadik tuh..

    BalasPadam
  5. kaseh~
    hehehe...ok kaseh...fitri dh tunjuk pic kaseh...cantik dia kata!

    kreator~
    mai secawan!

    rizal~
    hahhaha...u jgn la kecoh2 benda x jadik tuh..

    BalasPadam
  6. oh, kopi dah ada.. kena cari gula je lg utk cukupkan rasa.. hehehe..

    BalasPadam
  7. kopi??

    hmm...

    mcmane nak relate kopi ngan ayat seterusnya tu?

    pelik...

    confuse...

    hmm...(sambil garu kpala)

    BalasPadam
  8. dr rizal~
    dokter nk jadi gula ke?lalalalaa

    cimon~
    hahahhaa...slow2 la nk paham yer...

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular