Isnin, 17 November 2008

suatu kEtika dahulu....

~aku tanpa cinta mu~

Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku
Mengapa cintaMu tak pernah hadir
Subur dalam jiwaku
Agarku tetap bahagia
Tanpa cintaku tetaplah Kau di sana
Aku tanpa cintaMu
Bagai layang-layang terputus talinya
Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku
Masihkah ada sekelumit belas
Mengemis kasihMu Tuhan
Untukku berpaut dan bersandar
Aku di sini kan tetap terus mencuba
Untuk beroleh cintaMu
Walau ranjaunya menusuk pedih

by
nirwana

*suatu ketika dulu... hehehhee.. manusia bleh berubah tp hati siapa yg tahu... ;o)

piEcEs of mE~

2 ulasan:

  1. ade juga manusia...zahirnya msh same spt dulu...

    tp...

    hatinye da berubah...

    kerna kehidupan yg diuntaikan dan dirungkaikan oleh mase...

    tidak tertahan dan bertahan...

    manusia...pasti berubah...

    atas pilihan yg dibuatnya sendiri!

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular