Ahad, 2 November 2008

aku Emo!

salam...

mlm td aku mencutikan diri tuk tgk tv plak..sbb ada cite menarik...'cinta dalam hati' dr lagu peberet aku la.... sapa ada tgk... sila berkata ya yer... ahhahhahaa.. aku x abes geram lagi nih.. ada ka dayus betol laki tu kan... pompuan tu plak nangis2 nk balik kat laki dayus tu... adei... cian pompuan satu lagi tuh... tp ending cam tu ja...ala apa kes cite camtu... bagi la ending yg best2 sket cam citer industan ka... asyik2 best je ending kn...? huuhu pak syed tau mst meroyan ni... yela dia asyik layan industan ja... apa best pun xtau la... wakakkkaaa.. dia pun sebok berangin ngan citer tuh.. hahhahahaa... kita emo mlm ni!

*kaseh...anda terkena msg hangitttt...lalllalaa jgn marah yer... saja gurau2 la.. ni penangan encik u la.. hahhahahaa..


piEcEs of mE~

2 ulasan:

  1. saya, saya, saya !!!

    *sambil angkat tangan*

    citer best...tp..ending hampeh...

    *mnyesal tengok*--->buku ddk atas riba je...huhh!!

    hehehe(^v^)

    BalasPadam
  2. cimon~
    hahahah tol tuh...ending hampeh!

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular