Rabu, 29 Oktober 2008

sEmalam~

salam~

semalam....semalam...lemahnya semangat nk ingat pasal semalam... semalam even aku lam mood yg agak ok...dah xde angau2 bak kata kak tie...hehhehe.. tp aku tumpang sedey...mmg aku terasa sgt ngan cite yg aku tau semalam... semua pasal citer yg menyakitkan... siapa org nya biar la aku je tau... sorg si cantik n sorg lagi si comel.. dari dua2 citer... semua sudah lama bkawan n dh hampir ke jinjang pelamin... tapi tiba2 musnah.. takdir kan...tp kdg2 tu ujian sebenarnya... kuat @ tidak kita bila diuji... aku tiba2 terasa yg tsangat kejam kalo aku still ngan si dia.. sbgaimana aku rasa... mayb lagi teruk sbb r/ship diorg sdh lama berbelas taun kot... takdir kan... si dia milik yg sebelumnya... huhu...lagu 2 jiwa 1 hati betul2 buat aku angau balik... lebih2 lagi dgr 2 citer yg sgt sedih smalam... erm... dh xtau nk ckp apa lagi... sewel je ulang2 lagu ni dari tadi...sbb ada lagu tu je...hahahhaaaa

*harap2 si cantik akan bgembira sbb aku nk kenenkan dia ngan seseorg...hehheee... n si comel pulak harap2 bleh happy ngan pilihan hati...

5 ulasan:

  1. roda hidup tidak selalunya berputar kehadapan,

    kenkadang ia boleyy bertukar arah,

    penunggang-nya yg menentukan,

    atas akal penunjuk naluri hati,

    hehe (^v^)

    (p/s: try lagu dgr Lagu Kita,Aizat, start fresh k!)

    BalasPadam
  2. Huh..kalau dlm sehari boleh ulang lagu ni sampai 23 kali, hard disk pun boleh calar...huhuhu

    BalasPadam
  3. Kita tak tahu, kan..apa akan jadi in future. Moga2 semuanya manis2 belaka..

    BalasPadam
  4. kak tie~
    betol tu kak...kita merancang tp Dia yg tentukan...

    BalasPadam
  5. Sebut pasal "kita merancang, Dia yg menentukan", cuba dgr lagu Wings - Biarkan Berlalu (asyik promote lagu je, tp x pernah dpt komisen)

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular