Rabu, 29 Oktober 2008

pEmbEtulan~

salam~

huuhu...mr nazri komen lirik lagu 2 jiwa 1 hati silap la pulak... xtau la lirik yg salah @ lagu yg cetak rompak je..lalallaaaaa... hahaha... aku x tau pun sbnarnya... pakat cedok je.. ni kalo exam mst kantoi.. hahahaa...so, ulang2 la lagu ni nk dapatkn lirikni...muahahahaaa...layannnnn~

Sukarnya ku nyatakan
Perasaan padamu
Yang semakin menebal
Bersemi di kalbuku

Sungguhpun demikian
Terpaksa ku terima
Hakikat yang sebenar
Diri ini sebenarnya dicintai

Beratnya hati ini untuk melepaskanmu
Sudah pasti kau luka
Dan andai ku pilihmu jadi kekasihku
Bagaimana dengan dia yang terdahulu menyintaiku

Sungguhku serba salah nak menentu
Mengapa semua ini yang terjadi
Pastiku menyendiri
Dari meluka keduanya
Tak mungkin kan terjadi
Dua Jiwa Satu Hati

Beratnya hati ini untuk melepaskanmu
Sudah pasti kau luka
Dan andai ku pilihmu jadi kekasihku
Bagaimana dengan dia yang terdahulu menyintaiku


* kalo lagu ni dari si dia tuk aku...alangkah sedey+bahagia kan aku... even dia tetap untuk yg sebelumnya....

3 ulasan:

  1. Hahaha..bagus..bagus...lain kali kalau ada lagu yg xde lirik, serah je kat Cik Teh...dia boleh salin balik lirik tu...hehehe

    BalasPadam
  2. hmm...

    salah lirik ke...

    xprasan...

    coz tak dpt ingat lagu nie mcmane bunyinye...

    ingat..

    masih teringat si dia?

    si dia tetap akan diingati kerna si dia adalah sebahagian drpd kehidupan yg x bleyy dipisahkan

    ...ia dinamakan PENGALAMAN.

    ...utk dipelajari, diingati n dimanfaatkan hingga mati

    huhu

    (p/s: sory terkomen panjang)

    BalasPadam
  3. cimon~
    huhu...komen yg ok xpe pjg2...lalalala

    kreator~
    hahhaaaa...nk suruh bleh...yg penting 20% yer...

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular