Sabtu, 11 Oktober 2008

opEn housE~

saLam....

semalam..10/10/08~jumaat...aku pegi open house kat umah mr J...aku bawak hannah skali sbb aku segan + takut le pulak...hehehe...aku tau awal lagi kebetulan aku call kaknor nk cite sumthing...hehheee..ni rahsia kami lerrrr...n mrJ pun msg lagi suh dtg umahh dia malam..huhu..mrJ ni best sgt2 tp dh xde jodoh jadik staff dia lagi...nk wat cano lagi...hehehehe..aku nk tgk si dia ada x...n aku tau mst dia xde...n mmg betul dia xdtg...hahaha...takut bunga cinta bputik kembali ke?hahhahaa @ dh tobat kot...huhu..bagus la kalo cam tu... (mintak ampunkan mulut ini tercelupar)

hannah sampai sana mula2 mmg senyap la..sbb takut tgk org ramai...pastu huru hara la donia...kebetulan jmp plak pakwe yg ensem...adam namanya...mulela menggatai..hahahhaa..tgk kemain mesra lagi diorg... adam bkn nk tolak sgt hannah sbnarnya tp nk naik jgk...hahahaa...sempat lagi diorg berebut mainan adam...adei..rosak majlis betol la hannah ni...huhu...

anak yana pun nama adam...tp sgt2 la malu orgnya...tgk gambar ni...hannah sdg mcuba nasib...hahhahaa...tp yg penting gambar candid tp aku tetap maintain...adei..giler glamour betol la aku ni...huhuhuk...

gatai betol la ko no hannah!

dh hannah ada..so, aku xnyempat2 le nk bgambar sakan...ni je gambar yg sempat d ngap..

ni semua xJBC...Xtrainee...n staff JBC yg ada tyme aku keje kat JBC...kaknor mhilang le pulak..layan tetamu kot...

hehehe n xlupa pose dr tuan empunya badan d tepi kolam ikan ngan cahaya lampu yang cantik...agak romantik kalo berdua...hahahha...poyos!


*p/s~ada apa2 event jgn lupa jemput sy lagi yer...hehehehheeeee

i c u whEn i c u~


5 ulasan:

  1. teringat kete mainan mase kecik2 dulu...

    rindunye...

    BalasPadam
  2. cimon~
    kalo rindu...pegi la beli satu heheheeeeeeeeeeeeeee

    BalasPadam
  3. "agak romantik kalau berdua"? - iye tak ye.. betullah apa yang fatrina katakan tu. Kesihan ruang kosong kat sebelah tu.. hehe (gurau jer)

    BalasPadam
  4. cikgu rashid~
    tula...kat sebelah tu ada sorg yg btenggek gak tp syg still budak lagi...hehheheee

    BalasPadam
  5. wahh...rindu nye time nie ehehehe...tahun biler yer....i nak ler gambo2 tue >_< bule yer....

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular