Khamis, 30 Oktober 2008

muahahahaaaa~

salam...

semalam....
hahhaaaa... smalam aku jadik cekgu... cekgu kepada budak yg agak berusia... cam citer p ramlee je... aku jadik cekgu ajor edit blog... maklumle budak baru belajar... sapa lagi kalo bukan mr nazri tuh... muahhahahahaaaa (gelak setan) nk tunjuk jugak lalalalalalala...sambil berguru...sambil dgr lagu 2 jiwa 1 hati ulang2 dan ulang lagi...n smabil msg2 ngan pak syed...huhu



malam ini...
haa...skang plak aku chatg ngan mr nazri n makcik..sambil layan lagu kat youtube...smabil pass lagu kat mr nazri...n xlupa...msg2 ngan pak syed...n email2 ngan akak sorg tu yg femes...hahahahaa... yg ni tuk mlm ni punyer....

*gilos kan??? yg penting kite happy...lalalalalaalalalaala....

p/s~ sila klik pada gambar untuk gambar yang jelas.. muahahhaaa

piEces of mE~

3 ulasan:

  1. Wah..wah...wah....sedapnya panggil budak yg agak berusia ye...mentang2 la umur dia muda setahun je dari kita..dah nak berlagak ye....sigung kang...(meminjam ayat Cik Teh)

    (P/s : Makan sagung lebih sedap dari kena sigung)

    BalasPadam
  2. Ni dah betul2 happy ke?? Harap2 gitu lah!! Kak tie pun happy bila tgk org happy!! (jangkit pulak!)

    BalasPadam
  3. kak tie~
    happy pas luahkan segala yg tbuku kat hati ni ..hehhee

    kreator~
    bestnye sagung...lallla

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular