Ahad, 19 Oktober 2008

lagu taKut~

salam~

lagu femes kat hotfm aku pk kali... tp aku takut ngan lagu ni... huhu... nape??? sbb aku pk bius tu sekejap je.. lelama akan ilang.. tp xsemua la kan.. ni cuma pendapat aku yg dlihat secara mata kasar & pengalaman... tanya hati masing2... peace! ;o)
Kau membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan
Kau membiusku dengan cinta
Sampai aku tak bisa berkata

Kau membius sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku bius Cinta
Cinta yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak ada tandingan
Entah ku tak tahu…

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya
Aku dibius cinta…

Ku membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan

Kau membius sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku bius Cinta
Cinta yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak ada tandingan
Entah ku tak tahu…

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya
Aku dibius cinta…

Aku dibius cinta…
Aku dibus cinta…
by mElly goEslow ft. yusry krU~

*tetiba terpasang lagu Akulah kekasihmu yg d'promote' oleh kak nor..hehehhee...

i c u whEn i c u~

2 ulasan:

  1. takut dgr lagu bius nih???

    mcm xlogik jea...

    hehe(^v^)

    (ku inject ko baru tau...
    HAHAHA *ketawa lanun misai kontot*)

    BalasPadam
  2. cimon~
    aah takut sgt2....hahahhaha...inject ko ladulu...hahhahaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular