Jumaat, 17 Oktober 2008

cinta yang sEmpurna~

layan aje..... ;o)

by 6th sEnsE~

cinta yG sEmpurna~

Terbawa aku dalam rasa
Yang selama ini terlupa
Ooohhh Ooooh
Mungkinkah ini cinta…

Hatiku cuba
Tuk mencari
Kemana aku telah pergi
Ooohh Oooh
Mungkin ini semua mimpi

Hanya ilusi
Cinta yang menipu
Keindahan yang semu
Semua hanya palsu
Keindahan semu
Semua hanya palsu

Bawa aku
KepadaMU
Keindahan yang tak semu
Peluk aku
Jangan pernah
Kau biarkan
Ku terlupa padaMu

Kasihku tempatku mengadu
Takkan ada cinta yang bisa sempurna
Selain kepadaMu
KepadaMU.........


*feat. Noe (LEtto)

taNpa~

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa..
Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku mati
hohoo…

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
hohoo…

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian........


*beratnye mata memandang....aku ngantok le + malas buat keje (mr nazri pun sama...hahaha)
*nape opismate aku bz je ek...?
*2nd entry @ opis hour lagi...hehehhehe
*yeyeyeyey! sok cuti...sejam setgh lagi bley balik...wehhhhuuuu~
*ishhh...nape lagu ruang rindu asyik kdengaran je kat radio nih...?sob..sob..sob....


i c u whEN i c u~

6 ulasan:

  1. esk cuti??esk keje lagi la..ish..jeles..

    BalasPadam
  2. qaseh~
    aah sok cuti....weehuuuu...

    BalasPadam
  3. Ho ho...emo lagi budak nih!

    BalasPadam
  4. kak tie~
    ho ho ho....emo ea kak? akak la ni buat entry emo je...hehhehe (saje je nk kaitkan org len)

    BalasPadam
  5. ku slalu dgr lagu TANPA...

    nak

    rekomen dgr lagu Rasa Yg Tertinggal n PUSPA dr ST12...

    layan beb!!

    hehe(^v^)

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular