Rabu, 22 Oktober 2008

80's sonGs~

salam~

ari ni aku ada meetg lagi kat kl nun.. jmp lagi ngan mr architect tuh.. hehehe.. tp ari ni aku pegi ngan boz aku sbb kehadiran dia dwajibkn.. kalo x.. jgn harap dia nk pegi.. hehehe.. ni yg aku nk cita sbnr2nya... smpai je kat bilik sepatutnya aku meetg... aku dgr la ada org pasang lagu... bilik tu cam tempat org hantar surat je.. mayb tu port doc @ surat2 smpai n nk pegi kot (ayat apakah ini??) lagu lama2... 80 an kot... n mayb taun lain ade gak.. mst blambak2 lagu lam mp3 dia kan... ala cam biasa la... donlod je kn?? tgh duk goyang2 kaki nunggu semua smpai... aku dgr la lagu antara gadis... layan jiwang pulak ye.. pastu dgr muzik cam kenal je...rupa2nya lagu peberet aku...huhu.. andai dapat ku undurkan masa... lagu yg d'promote' oleh kak nor 1 ketika dulu... hehehee... tetiba jadik sayu sambil nyanyi2 lam hati.. mst mr arch tu pasan muka aku berubah... hahhahahaa pasan + poyos! aku layan kejap je.. pastu dh masuk conference room... tetiba teringat kat hot.fm pun tgh duk sebok lagu 80an... wlaupun tyme tu aku baru je menjengah kat donia ni tp byk gak lagu2 tu yg aku ada.. tp mayb x semua la kan... heheheee.... tp aku xsempat la pulak dgr lagu2 tu.. huhuhu...ade sesapa nk tlg record utk sy???


*nape tenet ni slow sgt2? nk donlod skype pun xdpt... dh le slow.. tetiba je failed.. ari tu nk donlod ym punyala berkali2 xdpat...adei.... apa virus yg melanda kamu wahai cik pc??? (cik pc sbb baru lagi)


i c u whEn i c u~

4 ulasan:

  1. hoho...lagu2 lama evergreen..lebih2 lagu cam alleycats , sudirman....dengar berapa kali pun tetap x jemu...kalau lagu sekrang cam buih coca cola...kejap jee...huhu

    antara gadis..lagu sapa ek??

    lirik dia :antara gadis yang ku temui...(kan kan?)

    BalasPadam
  2. sayyid~
    ala lupa la pulak nama grup tu...huhuhu

    BalasPadam
  3. antara gadis...

    lagu kump dinamik tuh...

    kenkadang layan lagu jiwang ala-ala rock kapak mmg best... release tegang2 urat kat kpala n keher nih

    pastu...tido laa...

    hehe (^v^)

    (p/s: mmg org yg suke tido)

    BalasPadam
  4. cimon~
    aah yey dinamik...bleh lupa plak..hahhahaa..
    *sambil berangan ada guy yg bagi lagu tu kat kita...lallalalala

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular