Selasa, 28 Oktober 2008

2 jiwa 1 hati~

salam~

huhu.. arini aku merajinkan diri tuk x pegi ofis... sambil edit resume aku..hehheee.. aku ym ngan kak farah..classmate aku tyme degree dulu kat uitm... tu pun guna c syed punyer...opismate kak farah kot... kak farah sedang mengenen2 aku ngan budak syed ni... adei... so, aku ckp kat farah yg aku takut sbnarnya...n kak farah suruh aku kawan2 je dulu...jgn letak harapan selagi xrasa sesuai...erm.... aku kata ok...kawan2 je dulu... tetiba aku nampak lagu ni.... lagu dari mr nazri... baru aku dgr sbb entry aku pasal 80's songs tuh... layannnnnnnnnnn~


Sukarnya ku nyatakan
Perasaan padamu
Yang semakin menebal
Bersemi di kalbuku

Sungguhpun demikian
Terpaksa ku terima
Hakikat yang sebenarnya
Diri ini sebenarnya dicintai

Beratnya hati ini untuk melepaskanmu
Sudah pasti kau luka
Dan andai ku pilihmu jadi kekasihku
Bagaimana dengan dia yang terdahulu menyintaiku

Kiniku bersendiri
Dari menyinta keduanya
Tak mungkinkan terjadi
Dua jiwa satu hati

dua jiwa satu hati by legacy~


*dengar lagu ulang2... apa giler??

piEces of mE~

10 ulasan:

  1. oit...ponteng keje yer...ngalahkan india smbut deepavali plak u ni...x kan x abis lg buang dosa..hahahahah

    BalasPadam
  2. rizal~
    hahahahaa..biase ler...sbb xdpt makn maruku...capati lagi ni...hahahaa

    BalasPadam
  3. 2 jiwa 1 hati? Alangkah sukarnya...

    BalasPadam
  4. Aik....macam salah je lirik ni....hmmmm (sambil membelek-belek kamus)

    BalasPadam
  5. ct...

    edit resume...

    ym...

    lagu 2 jiwa jd 1...

    "chayo'-chayo' !! "

    hehe(^v^)

    BalasPadam
  6. Ni dah angau ke?? Heeee....takut lah..kang jangkit kat kak tie pulak..kak tie baru lepas angau dulu..

    BalasPadam
  7. kenal je dulu
    bekawan..
    kalau rasa sesuai, boleh lah difikir dan dipertimbangkan
    kalau tak rasa sesuai, jgn amik risiko..

    BalasPadam
  8. kreator~
    huhu...ntah le...hahahaaaa

    cimon~
    padatkan jadual seharian...hahahahah

    kak tie~
    hehhee...xdela...dh stabil ni...angau dh jauh kena tgl kat blkg tuh...huhu

    dayu~
    tula...xnk la amek risiko...bkn sng semua tu...huhu

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular