Khamis, 18 September 2008

xdE tajuk~

saLam....

ari ni aku mengmc kan diri sbb xtahan ngan batuk aku dpt ni...sjak mgu lpas aku rasa aku batuk...smlam dh siap beli obat batuk n strepsils lagi..sbb nk pegi meetg ari nih...tp pepagi td aku dh xtahan...dr smlam aku duk batuk je...nk tdow pun xbest..smpaikan aku mkn strepsils tu smbil tdo...dh la rasa pening je pas makan ubat batuk tu...n tpaksa la aku biarkan pn J pegi meeting sesorg...huhu..mst bengang je dia..yela kunci ofis dia ngan aku..cane dia nk amek doc nk bwk pegi meetg tu..huhu..ape punyer staff la...

bangun subuh td aku hampir2 nk mkn ubat batuk dh...dh xtahan..tp mujur la aku kuat lagi...aku akan cuba pose jugak ari ni hehehe...cam la demam teruk ke...sakit teruk ke...cuma batuk je dh xnk pose..hahahaha...selamat berpose....lalalalalaaa

i c u whEn i c u~

2 ulasan:

  1. aku rase laa... habuk n cuaca panas la punce batuk tuh... coz roomate aku pun tak berent2 batuk die... sian pulak aku tgk die... muke merah time batuk... huhu anyway...minum air masak banyk2 da bley ok sikit kot. smoga cepat sembuh.

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular