Rabu, 24 September 2008

sila ambil perhatian!!!!

saLam sEmua~

wah! mood raya dh mengintai ni..hehe..aku tengok dr awal ramadhan lagi dh ada yg dapat kad raya kan (xde org nak bagi kad raya kat aku ke??? muahahhahaaa)

d kesempatan ni aku pun nk bagi kad raya tuk semua kenalan maya aku yg kenal secara langsung @ x langsung (yg jenguk2 dr jauh je blog i ni ;o>)
sila la amek ye..jgn segan2...biasa2 je kad ni...;o)


i c u whEn i c u~

6 ulasan:

  1. ten q..ten q..ah,sukenye..jap lg nk print baru bleh kecoh skit dapat kad raya..ni 1 pun x dapat..hampeh btl..

    BalasPadam
  2. slamat hari raya...
    maaf zahir batin ya!

    BalasPadam
  3. oowwhhh kad raya..
    terima kasih..*aaaiiiyyooyyoyo tak sempat nak baut kad raya untuk di pos ke smua org*

    BalasPadam
  4. qaseh~
    hehehe sabo2...print besau2 tau...tayang nama glemer tu...lalallaa

    hajime~
    selamat hari raya gak...amek la kad tu yer..

    dayu~
    sama2 ;o)

    BalasPadam
  5. trimas for the card.
    slamat ari raya, maaf zahir dan batin. (^v^)

    BalasPadam
  6. Indah Ramadhan kerana keinsafan, Indah Syawal kerana kemaafan,
    Salam Aidil Fitri, Maaf Zahir dan Batin…

    Fatrina, jangan lupa ambik kad raya – rashid

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular