Isnin, 15 September 2008

lalalalalllllaaaaaaaa~

saLammmm~

smalam..don sepatutnya balik kolej tp dia bmalas-malasan..hahaha..aku pun apa lagi..mjadik syaitan baik yg tlepas (yela..bulan pose mana ada syaitan kan...???) aku ckp xyah la blik lagi...blik je esok...ari ni bley bukak sesama lagi..bley g soping sesama...hahahaa...n don yg agak malas nk pergi tewas akhirnya...muahahaaahaaa...so, kitorg pun siap2 la nk pegi soping..tempat yg dtuju hanyalah bukit tinggi...lam waktu singkat..tu jela tmpat yg plg sesuai kot...

sbelum pegi...don ngan selamba demand ngan akak nk mkn nasi minyak..padahal kitorg dh makan ari tu..huh! n xketinggalan..si buchuk n nakal hannah pun nk join skali...adei...abes la kitorg xley mgatal tyme soping...hahahaa..dh la susah nk melilaukan mata ni tgk brg2..kena layan hannah lagi...ngan org yg agak ramai..xbest langsung nk soping...so, aku suruh don jela tgk2 sbb nnt dia dh nk balik kolej..aku xpe lagi..bleh je nk pegi bila2 masa..tp sempat jugak aku beli baju n perfume...hahahaaaa...n ni gambar2 yg aku rasa agak xketerlaluan tyme aku soping ye...

cane la nk bpoye2 kalo ada baby skali...dh mcm mak budak la pulak....n yg x tahan tu ade sorg sale girl ckp.. "cam muka mak dia la..." aik cane dia tau muka akak aku...?? ngan pantas aku jawab... "mak dia kat umah.." terus dia gelak...xkan la mak dia ni cam gini...hahhahaaa...kalo akak aku dgr mst dh xnk masuk kedai tu lagi...

smilE ;o)

adei...apa la dia nk buat tu..huhu

xdpat nk control lagi...hannah tgh mganas sbb nagntuk...

kul 6 lebih kitorg balik..tu pun sbb hannah dh buat perangai...smpaikan ujan pun xsedar (mmg la xkan pasan kalo duk lam mall...adei...) selamat semuanya ;o)

* aku~saya~aku...xbest guna saya la.....

i c u whEn i c u~

2 ulasan:

  1. comel btl la hannah ni..cium cket..

    fatin, tlh buang word verification tu..

    BalasPadam
  2. qasEh~
    mmg geram..ngan hidumg yang kembang kempis..hahhaha...nnt org bleh tgk semua ada kat muka tu kalo xbuang verification tu...hehehe

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular